Wonen en werken in Mersin Turkije

Zal mij zelf even kort voorstellen:

Ik ben Nenie en heb een doel om te gaan emigreren naar Turkije ( Mersin ).
Op het moment ben ik bezig met een cursus turks zodat ik in ieder geval mij verstaanbaar kan maken en kan communiceren.
Merk wel dat het erg lastig is en veel tijd in zit en lang kan gaan duren.
Toch wil ik voor mijn doel gaan en vraag mij af of er meerdere mensen hier zijn die ook plannen heb om te gaan emigreren of al zijn.
Zijn er misschien mensen die al ervaringen hebben met het wonen en werken in de stad Mersin of andere steden in Turkije ?
Ik vind Mersin heel aantrekkelijk omdat het daar nog niet zo toeristisch is als in andere steden zoals Antalya Istanbul dergelijke.
Als ik daar ben voel ik een rust om mij heen,de mensen daar komen zo open en sociaal over bij mij het is een goed gevoel.
Toch zou ik willen weten hoe ik mijn doel het beste kan aanpakken met wat meningen, ideeën en feitjes van anderen kom je natuurlijk verder dan heel eigenwijs je plan te trekken en maar te hopen dat het wel goed komt. ( is toch een flinke stap die je dan neemt ).
In Juni ga ik weer die kant op helaas maar voor een paar dagen.

Hoi Nenie, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste even kijken in ons Wonen en werken in Turkije forum, daar krijg je vast het beste antwoord.

1 like