hallo,
Ik ben 30 en wil voor langere tijd in Ierland werken en zou graag hier wat meer info over willen! Mail me maar maakt niet uit wat als het maar over Ierland gaat natuurlijk!!
Groetjes Ellie
Hoi, Ik ben hetzelfde van plan, als mijn partner en ik er beide werk kunnen vinden. deze link heb ik hier al gevonden: http://www.irelandjobs.nl
ben jij al wat meer te weten gekomen?
Hi, de beste websites om werk te zoeken zijn www.irishjobs.ie ; www.jobs.ie en www.recruitireland.ie.
Bij het Department of Social and Family Affairs kun je een PPS-nummer (Sofi) aanvragen.
Je kunt een bankrekening openen bij een van de Ierse banken; Bank of Ireland, AIB, etc.
****Via www.daft.ie kun je erg gemakkelijk een kamer of app/huis vinden.
Ik hoop je hiermee verder te hebben geholpen.
Succes!
Ik heb vorig jaar 2 maanden in Ierland gewerkt en ga dit jaar weer (als ik een baan vindt want die heb ik nog niet)
Als je vragen hebt wil ik ze wel proberen te antwoorden.
Ierland
Lokatie: Dublin
Uitdagende callcenter job in het dynamische Dublin!
Gezocht met spoed
[ul]
[li]Medewerkers call center (diverse functies) voor een Amerikaanse multinational[/li][li]Goed salaris plus eventuele bonus[/li][li]22 vakantiedagen in het eerste jaar + 9 public bank holidays[/li][li]Vlucht en eerste 14 dagen in een goed ‘bed and breakfast’ worden vergoed[/li][li]Bedrijf hecht veel waarde aan klanttevredenheid en tevredenheid van werknemers[/li][li]Duur: minimaal een jaar[/li][li]Voorwaarden: minimaal 18 jaar[/ul]Stuur per mail je cv en een korte motivatiebrief naar [EMAIL=“work@joho.nl”]work@joho.nl o.v.v. Werken Ierland, of bel naar: 071 - 5131357[/li]Contactpersonen zijn Imanda van Drimmelen en Rianne Smits
</B>