Ik wil graag werken in Ierland (minimaal 1 jaar), heeft iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? Misschien heeft iemand kontakten in Ierland?
Alvast bedankt!
Ik wil graag werken in Ierland (minimaal 1 jaar), heeft iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? Misschien heeft iemand kontakten in Ierland?
Alvast bedankt!
Tsjek eens de spits of metro krantjes: staan vrijwel iedere week advertenties in van IBM en DHL (en nog een paar grote toko’s) voor werk in dublin op een customer contact center. Gewoon helpdeskwerk in een callcenter, schijnt goed betaald te worden (maar dat mag ook wel met dat k*tweer daar… ![]()
Bedankt voor de tip!
Hoi,
Ik werk zelf op dit moment in een Call centre in Dublin. De lonen hier varieren afhankelijk van het bedrijf en ervaring.
Voor mensen die Nederlands en goed Engels spreken is het niet echt moeilijk om een baan te vinden hier.
Ikzelf verander aan het eind van de maand van bedrijf veranderen, en voor zover ik weet hebben ze nog geen plaats vervanger gevonden.
Het beste voor het vinden van werk in Dublin is of wel hierheen reizen en je bij uitzendbureaux inschrijven, of eerst via het internet contact opnemenen met bedrijven of uitzendbureaux. Het gaat meestal sneller wanneer je naar Ierland kunt komen voor een interview.
Wil je meer weten dan hoor ik het wel.
hoi Giesbers,
Hoe ben jij aan die baan gekomen?
Ik wil dolgraag naar Ierland om te werken.
groetjes irishsummer,
check de ierse jobsites gewoon onder “dutch callcenter”
beetje zoeken helpt
enne ik werk voor een bedrijf hier, wil je meer weten mail dan: mrpollito78@hotmail.com