Hoi wij zijn Hans en Niek, we zijn op zoek naar een nieuwe uitdaging in Dublin. We zijn werkzaam in zowel de commerciele als overheids sector en willen graag weten wat er te vinden is in Dublin aan werk. Heeft er iemand tips of misschien site’s waar we kunnen kijken? Alle info is welkom.
ik heb mijn eerste contact al gehad met Herbert Croezen, de Nederlander die daar werkt. We hebben al aan de telefoon gepraat over wat ik nu doe en wat ik deed, etc, en ik heb mijn CV helemaal gemaakt (in het Engels natuurlijk).
Ik ga in december nog op vakantie met de kerst dus ik ga pas in januari of februari 2012 kijken voor vacatures. Maar kijk er zeker eens even rond, maar houd er wel rekening mee dat je echt binnen een aantal weken (binnen de 4 meestal) moet kunnen vertrekken.
Check gewoon de website en misschien staat er wel wat tussen. De meeste vacatures zijn trouwens wel in Belfast, Dublin, Cork en Shannon (West Ierland)
Laat vooral even weten of de site je zou kunnen helpen en houd ons ook op de hoogte Succes en als je nog vragen hebt sta ik tot julle beschikking
Ik zou eerst je cv en die van je partner moeten zien en uiteraard met je moeten spreken. Stuur graag beide CV’s (in Enmgels en word indien mogelijk) naar herbert[a]careertrotter.eu