WLS international

Wie heeft ervaringen met WLS International vrijwilligers werk in het algemeen en specifiek in China.

Wie heeft ervaringen met WLS International vrijwilligers werk in het algemeen en specifiek in China.

Een vriend van mij heeft met WLS International gereisd en die had een fantastische ervaring. Heel profesioneel en vooral hun personeel is heel hulpzaam. >>>

WLS International heeft fantastische vrijwilligerswerk programma’s, het programma in Vietnam en Cambodja zijn uitstekende programma’s met heel goede ondersteuning, prachtige projecten en heel redelijke prijzen. Ik kan WLS International zeker aanraden!

Ik heb met WLS International vrijwilligerswerk gedaan in Vietnam en zij zijn fantastisch. Heel vriendelijk en professioneel, elke vraag die ik had werd beantwoord en alles was prima geregeld. De coördinator in Vietnam is een heel vriendelijke en behulpzame vrouw, niets was te veel, alles was heel goed door haar geregeld. Er was ook veel flexibiliteit, ik kon verschillende projecten bezoeken en daar meehelpen. Ik heb een fantastische tijd gehad in Vietnam en dit dankzij WLS International.