Tjaa,Dave!! moet toch ff in mijn haar krabben.
Veel succes met je pronostiek,ik hoop dat ik ongelijk heb en dat Nederland wereldkampioen wordt
Laten we eens kijken wie er volgens ons de favorieten zijn door de nummers 1 3 punten te geven, de nummers 2 2 punten en de nummers 3 dan 1 punt.
Dan hebben we met de top 3’s tot nu toe:
Wereldwijzer WK Verwachting (meer te vertrouwen dan het weer)
Spanje: 8
Brazilie: 6
Nederland: 5
Duitsland: 3
Engeland: 2
Kameroen: 1
Misschien is het handig dat wanneer je ook een top 3 plaatst je gelijk dit rijtje bijwerkt!
Je bent een keiharde onderhandelaar Dave!lol2Als Ned wereldkampioen wordt dan krijg je van mij een krat:Beer Lao!!
Die zullen we dan samen opdrinken in Bkk!!:wereld:
Bestel maar vast Georges
Heb nu al dorst…
Ik volg het WK zeker, maar zal niet alle wedstrijden gaan kijken. Het liefst kijk ik thuis.
Kansen van Nederland? Tja we kijken vooral naar de aanvallers binnen het elftal maar we zijn ook erg kwetsbaar in de verdediging. Nederland heeft een team om zeker de kwartfinales te halen maar de finale en kampioen worden? Daar twijfel ik aan gezien de samenstelling van de verdediging, ze komen kwaliteit en snelheid te kort.
Ik hoop dat ik het mis heb, we zullen wel zien.
Frank
Als er animo voor is wil bij Foebele.com wel een WereldWijzer WK-pool aanmaken, kleine moeite.
Ik weet dat er dit jaar een WK is en dat het in Zuid-Afrika wordt gehouden (het diner op mijn verjaardag MOEST onderbroken worden om dat te kijken op tv door een tweetal voetbalfanaten).
En daar houdt mijn interesse voor voetbal op. Ik zal niet kijken (sterker nog: waarschijnlijk mijden). Zal niet moeilijk zijn hier: niemand is geïnteresseerd in voetbal, waarschijnlijk ben ik één van de weinigen die weet dat er een WK is in Zuid-Afrika. Aan de andere kant: dezelfde gekte met de ijshockey is net achter de rug.
De aanval is altijd de beste verdediging
Dat zal wel elke dag in het (sport)nieuws geweest zijn neem ik aan…hier in NL weinig gemerkt van het WK IJshockey…het is dat ik af en toe de uitslagen zag staan op teletekst.
Maar is er in Canada echt helemaal geen animo voor het WK voetbal dan ? Leeft voetbal ook niet bij de jongeren ? Een Canadees zal dan raar staan te kijken als ie tijdens het WK in NL is en een en al oranje ziet…
Dat denk ik ook.
Het WK heb ik, gek genoeg, niets van meegekregen. De gekte voor de Stanley-cup was te groot. Heel veel mensen liepen rond in jerseys van de Montréal Canadiens, in kleine dorpen sluiten sommige winkels om ongestoord naar de wedstrijd te kunnen kijken.
Toevallig merkten we afgelopen week op dat onze buurman op z’n balkon een voetbalwedstrijd keek. Ik heb niemand in mijn vriendenkring die voetbal kijkt. Er zijn ook nauwelijks voetbalclubs in de omgeving. Ik kan me praktisch geen enkel veld voor de geest halen in de stad. In de keten Sports Experts kun je voor alle sporten shoppen, maar ik zie geen voetbalschoenen, scheenbeschermers of zelfs voetballen.
Op zich niet heel raar… Voetbal is sport die in het winterseizoen plaatsvindt. Probeer maar eens buiten een potje voetbal te spelen als er 1,5m sneeuw ligt en de gevoelstemperatuur op -30*C ligt.
Indien de resultaten van je favorite voetbalploeg je niet kunnen bekoren,dan kan je eventueel op restaurant gaan onder water!!
Op restaurant met “haaien”!
http://static-c.telenetportaal.be/tmp/410/290/r/2987/201006071407-1_op-restaurant-met-de-haaien.jpg
Een pretpark in het Zuid-Afrikaanse Durban heeft een restaurant geopend naast een groot aquarium. Je kan er letterlijk dineren tussen de haaien.
Het Cargo Hold-restaurant in het pretpark Ushaka Marine World bevindt zich naast een immens aquarium waarin een oud schip is nagebouwd.
De kans is groot dat je vergezeld wordt door haaien tijdens de maaltijd.
Werkt dat een beetje? Ik ken het niet…
Ik ben wel voor een WW voetbal poule
En van mij mag het WK nu wel eens beginnen…pffff…wat kan wachten lang duren. Zo lekker een maand lang voetbal…ik heb toch wel een beeeeeeeeeetje medelijden met m’n vriendin…
Peiling aan dit topic toegevoegd!
Ik heb op anders gestemd: ik ga wel de wedstrijden van Spanje volgen, de overige wedstrijden waaronder NL als ik de kans krijg.
Knappe vent die de wedstrijden van België kan volgen…
Haha, ja idd. De opsteller van de peiling is misschien niet helemaal 100% op de hoogte van de deelnemende landen…
Uhhhhhhhhh…
Oeps
Het is wel leuk om een peiling te maken Jeroen,alleen snap ik niet optie 2?alleen de wedstrijden Ned/Belg.
Naar mijn weten doen de belgen niet mee???
Ook nog ff zeggen dat ik alleen de intressante wedstrijden volg die mij aanbelanden(pronostiek)en die me geld kunnen opleveren.
Ah joh, misschien speelt Belgie tijdens de WK wel een oefenwedstrijd tegen Azerbeidjan ofzo…komen de BE-fans ook nog aan hun trekken…he Georges
Wellicht leveren ze de ballenjongens…? lol2