…het dan nu weer tijd is om haar uit bed laten te rollen en haar voor te bereiden op haar 388ste post?
Dat ik 2 uurtjes geleden door een jonge verpleegster werd gewassen onder de douche.
…ik niet durf te zeggen of ik dat als positief of negatief moet opvangen?
…dat het uit bed rollen gelukt is en dit de 388e post is.
Het me gelukt is om op te staan en ik hard aan het werk ben, weliswaar niet bij wereldwijzer.
maar ik lees wel gezellig mee
…Dat ik een ‘vind ik leuk’ knop mis.
Dat Christel een lange slaapster is !(typisch vrouwelijk) :biggrin:
… ik om 8 uur opstaan niet lang slapen vindt ![]()
. . . dat de Lost Dutchman’s Gold Mine niets met een Nederlander te maken heeft?
Ik was daar eens en omdat ik van onverwachte vragen hou, vroeg ik de lokale gids wat het geval was: “Is the Dutchman lost or the Mine?”
Het bleek de mijn te zijn. Velen hebben naar die mijn gezocht.
Maar het was geen Nederlander, die een rijke goudmijn ooit gevonden schijnt te hebben, maar een Duitser: Jacob Waltz. De man sprak dus Deutsch en geen Dutch.
…de gemiddelde student om 8:00 pas naar bed gaat. ![]()
…Zlata has exceeded her stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space?
Ik zou het haar wel willen berichten, maarja…
Ik dan geen gemiddelde student ben -_-
… Zlata hoognodig haar postvak moet opruimen
… het spammen hier aardig door blijft gaan
…ik erachter kom dat m’n Postvak te vol is en er een grondige schoonmaak moet komen?
…dat ik daar eind deze middag mee aan de gang ga en per mail bereikbaar ben?
…ik het leuk zou vinden als we nu allemaal Zlata gaan mailen.
… ik je dan wel wil adviseren om dan ook direct een bijlage van 5mb in te voegen :biggrin:
… zaan zijn lolbroek weer aan heeft?
…Zlata in overtreding is want het plaatsen van mailadressen volgens de voorwaarden niet is toegestaan.
…er volgens mijn informatie nog steeds admins zijn die een geplaatst emailadres kunnen verwijderen ivm spambods ![]()
Via Wereldwijzer app