… niet alleen je vingerafdruk uniek is maar ook je tong. Niemand anders heeft dezelfde
Tut tut tut! We gaan toch niet moeilijk doen over het emailadres van wwz??? In iedergeval zal ik hem niet verwijderen! :biggrin:
…Ik het mailadres weg zal halen als mijn mailbox geleegd is, waar ik nu overigens mee aan de slag ga?
… niet alleen je vingerafdruk en je tong uniek zijn, maar ook je oren
… we gewoon allemaal uniek zijn. :wub:
… Ik absoluut niet moeilijk doe over welk emailadres ook dat in het openbaar geplaatst wordt
… Ik het alleen een te mooi voorgelegd balletje vond om m niet in te schoppen
… Ik zowiezo niet zo goed begrijp wat het probleem is van emailadressen in het openbaar plaatsen. (Daar heeft ww toch geen problemen van, alleen degene die zijn emailadres heeft geplaatst en die kiest daar toch zelf voor? Of mis ik iets?)
Via Wereldwijzer app
…ik weer gewoon weer per pb gespamd kan worden :zon: en zelf ook niet zo goed op de hoogte ben waarom dat een probleem is , maar het idee erachter waarschijnlijk zal zijn om alle conversaties op wwz te houden.
… Dat een prima reden zou kunnen zijn, maar niet als reden wordt aangedragen wanneer je emailadres verwijderd is door een beheerder/admin en soms lijkt het me ook niet echt van toepassing, bijv bij het reisgenotenforum (Mensen willen toch eerst elkaar wat beter leren kennen en privédingen zet je dan niet allemaal op een ww toch?)
Via Wereldwijzer app
…de reden hiervoor te maken heeft met spambots en zoekmachinecrawlers. Het is dus eerder een bescherming van de gebruikers en het hopelijk terug houden van dergelijke online irritatie.
… Het hier in Ukunda, Kenia, nu 17.40 uur is en nog steeds 31graden
… Het hier morgen weer 35 graden gaat worden
… Het hier het hele jaar door tussen 18.00 en 19.00 uur donker wordt
… Dat ik daarom soms die lekkere lange Nederlandse zomeravonden wel mis
… Ik daarentegen de korte winterdagen absoluut niet mis!
… Ik maandag mijn moeder en broertje eindelijk kan ontvangen in Kenia (de allereerste keer dat ze komen)
… Ik daarom waarschijnlijk de komende weken heerlijk vakantie ga vieren met hen in eigen land (Kenia dus)
Via Wereldwijzer app
… het nog best lastig is om die 5 klapper in te vullen
… Ik niet weet wat een zoekmachinecrawler is, maar spambots mijn eigen verantwoordelijkheid vind…
… Ik spambots totaal niet irritant vind (er bestaat toch junk en delete?), maar het wel irritant vind dat regelmatig privéberichtjes nooit aankomen/verdwijnen (ook als beide postbussen niet volzitten)
… Ik met een aantal vaste Keniaforumgebruikers daarom emailadressen uitgewisseld heb en de term ‘naar de eeuwige wereldwijzerjachtvelden’ geen onbekende term is binnen deze groep ![]()
Via Wereldwijzer app
…een “zoekmachine crawler” een “bot” is die 24/7 websites doorspit op zoek naar bijv. email adressen welke vervolgens gebruikt kunnen worden om spam naar te mailen. Op zich eigen verantwoordelijkheid maar als ik het goed begrijp kan het daar vandaan zich ook weer verspreiden via adresboeken enz. en dan wordt het een ander verhaal.
…ook ik de 5 klapper heb ingevuld, waar wachten jullie op?
…als we mailadressen zouden toestaan er veel mensen heel veel spam kregen.
…en de admins er een dagtaak aan hadden om verzoekjes van mensen die hun mailadres weg willen hebben te behandelen.
Wist je dat…Georges buiten alle ellende ook met 2 liesbreuken zit?
(resultaat : echografie)
…ik sinds gisteren wacht op een telefoontje voor een vervolg gesprek in navolging op een sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag en we nu het weekend in gaan?
Ik hou niet van spanning die te lang duurt. =/
… je met een error fare vandaag een ticket Zuid-Korea koopt voor €200