Wist je dat...

Nee, dan zakkenvuller Advocaat… die was veel beter voor Belgie… :drugged:

bij het “Reisplaatjes tel topic” bijna de 10.000 is bereikt :cheer:

Dat ik niet kan inloggen op mijn computer!

… het best aardig weer is

Dat ze weeral aan het spammen zijn hier op wereldwijzer!
Dat ik zijn account heb verwijderd…

Misschien kun je beter de IP blokkeren…

Dat ik spijtig genoeg niet de mogelijkheid heb om zijn IP adres te blokkeren hier op wereldwijzer (rechten)

Dat is jammer. Misschien even overleggen dat je die krijgt?

De 10.000 is bereikt bij “Reisplaatjes tel topic” :topic:

Al een tijdje hoor, 10815 :wink:

…ik Bulgarije één van de mooiste muntstukken vind hebben. Door de grootte van de cijfers en het type voelt het voor mij als een antieke valuta.
…Ze sinds 2015 een nieuwe 2-leva munt hebben die bankbiljetten vervangt, hij er prachtig uitziet en ik baal dat het net een paar jaar na mijn enige bezoek aan Bulgarije is?
…dat er in de Poolse 2-zloty munt twee maal het cijfer 2 te vinden is en dat er Polen rondlopen die dat niet weten?
…dat Grootbrittanië dit jaar op grote schaal oude pondmunten heeft vervangen met de reden dat ze te vaak werden vervalsd. Bewaren dus, want na een tijdje zullen ze er niet meer zijn.
…dat wereldwijd losse centen worden afgeschaft omdat het meer kost om ze te slaan dan dat ze waard zijn…
…dat het mij een raadsel is waarom de Britse 2p dan zo groot is?..
…dat ze in Japan 1 yen blijven gebruiken, die ondanks dat het rete-onhandig is ook van aluminum is gemaakt dat nog steeds te duur is om ze te produceren?
…dat om vergelijkbare reden sinds kort de Canadeze “loony” van een goedkoper materiaal wordt gemaakt?
…dat er gaten zitten in het midden van munten om op metalen te besparen?
…dat de japanse 5 Yen munt als enige munt slechts japanse kanji bevat en momenteel ter discussie staat om deze opnieuw te ontwerpen voor buitenlanders?
…die munt ook kan worden gebruikt om gammastraling te meten?
…dat het zuidkoreaanse 100 won muntstuk slechts 0,08ct waard is, maar dat je er nog voor een minuut mee kunt bellen in een telefooncel?
…de Oezbekistaanse Som een van de meest waardeloze munten ter wereld is? 1 Eur is momenteel 9495 UZS. De Tiyin munten zijn virtueel 0ct!!
…dat de naam pond is onstaan door waardestelling aan 350gram zilver? Dat het Britse Pondsymbool £ afgeleid is van het Latijnse woord Libra (weegschaal)
…dat toen Australië afwilde van de toenmalige ponden, er duizend suggesties waren voor de naamswijziging. Koala, Royal and Austral behoorde tot de mogelijkheden. Koala’s vind ik lang zo gek niet klinken!!!

Wist je dat …
je voor alle vragen / tips voor je toekomstige Brazilie-reis
terecht kunt op de het Brazilië-forum van de Wereldwijzer ?

Dat het hoog tijd word dat ze mij gaan opereren, kan me niet meer verplaatsen (alleen te voet) :krukken:

“Alleen te voet” Hoe deed je het voorheen dan??

Met de (zie foto) zat er gewoonlijk in en werd geduwd door mijn ex vrouw ! (grapje)

http://www.etwie.be/sites/default/files/images/main/objectfiche/h001_profielfoto.jpg

lol2

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxeo2L1uWGZXMe8eGwzrbLwx6LF6DP8uKZVqwhZDlAI8alP6WA

… Er zondag pas laat F1 is

Dat ik geen fan ben van Formule1 …
Dat ik een fan ben van Marianne Vos…

…dat Marianne Vos verdomd hard zal moeten trappen om Max Verstappen bij te kunnen houden?

…dat 's werelds snelste fietser al 22 jaar een Nederlander is, Fred Rompelberg met een welhaast krankzinnige 268,831km/u :retard::

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Huro6iGoi5E” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>