Verklaar je nader Rien???
Ben je al een jaar werkloos???
Gedaan :biggrin:
Nu kan ik volgen Rientje ! :biggrin:
Goed zo Georgie ![]()
**Wist je dat reizen in Brazilië dit jaar een stuk goedkoper geworden is ?
**Dit dankzij een waardedaling van de Braziliaanse Real tov. de Euro met ongeveer een kwart het laatste jaar.
Dit geldt tenminste **als je reserveert in Brazilië zelf **en de traditionele reiskantoren (die meestal doen alsof hun neus bloedt, de lagere prijzen niet doorrekenen en dus gewoon profiteren van dit economisch feit) links laat liggen.
Zelfs rekening houdend met een niet onbelangrijke inflatie (rond de 10% op jaarbasis) is een uitstap in Brazilië nog steeds behoorlijk voordeliger dan voorheen.
Een klein dag-dagelijks voorbeeld : een stevige en eerlijke dagschotel (hier in Salvador) vind je hier reeds voor minder dan 5euro, inclusief een biertje … hoeveel kost jullie dagschotel in de Lage Landen daar tegenwoordig nog ?
Tropische groet uit Salvador da Bahia :zon02:
Ivan
… ik aanstaande zaterdag alweer in een hotel verblijf :biggrin:
Dat Belgie heeft gewonnen in Bosnie met 3-4
Dat Nederland een pak doelpunten moet maken tegen Wit Rusland en Zweden om zich te plaatsen voor het WK in Rusland.
Nederland moet gewoon met 7-0 winnen van Zweden… Niets aan het handje dus…
(Ik heb er meer vertrouwen in dat ik dat ik morgen vloeiend Chinees spreek dan dat Nederland het WK gaat halen)…
RIP Nederlands voetbal !
…het die arme jongens maar niet lukt om definitief uitgeschakeld te raken voor het WK? Als die gekke Zweden er straks 7 doorlaten moeten onze jongens volgend jaar alsnog naar Rusland.
Dat Belgie reekshoofd is op het WK in Rusland ! :kampioen:
… al het oranje spul straks weer in de uitverkoop gaat
… we dat dan gaan gebruiken voor Max
Die een halve Belg is… (moederskant) ![]()
… Ik totaal geen interesse heb in Formule 1?
… Dat ik het wél jammer vind ik volgend jaar niet eens mijn oranje shirt aan hoef in Moskou?
Zoals in het verleden, moet elke Nederlandse supporter maar zich scharen achter de Belgische ploeg.
Wist je dat… ik dat ook wel doe?
… Maar dat ik natuurlijk ook gewoon voor Rusland ben? :teeth:
Dat je niet sympathiek overkomt met je uitspraak ,dat je gaat supporten voor het Russisch voetbalelftal ! :vrede: :biggrin: ![]()
Er is nog hoop… Ivoorkust kan zich nog kwalificeren voor het WK en die spelen ook in oranje :biggrin:
En ik vind het niet raar dat je ook de Russische ploeg steunt, jij woont daar immers nu en ik neem aan dat je eega voluit de Russen aanmoedigd.
… Ik had verwacht dat jij dat ook wel zou doen, Georges. :sliepuit:
Dat Marc Wilmots de bondscoach is van dit team…:cheer2:
Dat ze spijtig genoeg naast het WK gaan pakken… (omdat Marokko met de drie punten gaan lopen tegen Ivoorkust)
Dat we blij zijn dat hij zijn biezen heeft gepakt in Belgie…(snert trainer)