Wist je dat...

Wist je dat…ik raar of zelden nog op het Thailand Forum kom Esther? Heb dikwijls de kracht niet om de vele vragen te beantwoorden.
Nu vermits ik beheerder ben van dit forum,gaan we even off topic.
Hoe gaat het ondertussen met je Esther,das…erg lang geleden dat we elkaar nog tegenkwamen hier op wwz.
Ik hoop dat je rust hebt gevonden in je leven en dat alles met je prima verloopt dagdagelijks ! :kus:
Georges.

**En we gaan nu terug on topic met de vraag/antwoord:Wist je dat… **

Wist je dat…Nog niemand heeft gereageerd op de nieuwe peilingsvraag,moet ik daaruit mijn conclusies trekken?

… in Myanmar de auto’s aan de rechterkant van de weg rijden. Op zich niet zo bijzonder ware het niet dat ook het stuur veelal rechts staat.
… Myanmar voortaan wagens wil met stuur aan linkerkant.

Meer hierover in het WW-Myanmar forum : Myanmar wil komaf maken met stuur aan rechterkant.

… je helemaal niet uitrust van een weekendje weg :biggrin:

…Dat ik al 17 minuten aan het wachten ben op de technieker die mijn desktop op afstand terug gaat recetten !
Ik was geboekt voor 17pm ,nou hopelijk zijn ze me niet vergeten.

… je van een dagje weg ook niet echt uitrust :slight_smile:

Dat hij na herhaaldelijk bellen om 18pm online ging ,heeft nog zo’n 2 uur aan het knoeien geweest aan mijn pc!

• Updated - - -

Wist je dat…er problemen zijn op skype?

… Cath openlijk toegeeft dat ze in een vreemd bed stapt

… ik je dat toch in vertrouwen verteld heb in een ander draadje?

… ik soms wat dislyxsies ben

… ik benieuwd ben of dat voor of na dat Uilegoor Ardbeg drankje is?

… het hier al lange tijd oorverdovend stil is ?

… de op heden langste trolleybuslijn ter wereld op de Krim ligt ?
Trolleybuslijn 52 werd aangelegd in de jaren vijftig en verbindt hoofdstad Simferopol met kustoord Jalta. Het traject is ruim 85 km lang en loopt over de Angarskiy bergpas (752 meter). De rit duurt zowat 2,5 uur.

… de Uigeadail allang op is

… de uilen hier ook verkast zijn :biggrin:

… ik me dan afvraag hoeveel het er dan waren

… onze uitlenpopulatie uit vier stuks bestond (pa, ma, Ollie 1 en Ollie 2)
… Ollie 2 het niet gered heeft
… hij (zij) binnen enkele dagen na het verlaten van het nest tegen een moordenaar is aangelopen (gevederd of behaard, ons onbekend)
… wij goede hoop hebben pa en ma binnen twee maanden weer in de nestkast te hebben
… ik nog steeds die ardbeg uilegoor nooit geprobeerd heb

Voor wie ouder is dan de dertig en eind jaren tachtig aandachtig de toplijsten in de popmuziek volgde of gewoon veel van muziek houdt:

wist je dat Milli Vanilli lang niet de enigen waren die hun act playbackten? Ook C+C Music Factory, Technotronic, 49ers, Snap! en Black Box deden dat.

Veel van de vocalen zijn afkomstig vanr personen die achter de schermen verborgen bleven. Er werd een oogverblindend model ingehuurd om in de videoclips te playbacken en bij weinig luisteraars is ooit een alarmbel afgegaan dat er door Duitse/Franse/Italiaanse dance acts vloeiend engels werd gezongen of dat een exotisch model van net vijftig kilogram licht, een krachtige soulstem kan hebben als dat van een dozijn bulldozers.

Black Box een van de weinige zijn geweest die niet onder dit schandaal uit kon komen omdat Loleatta Holoway een rechtzaak aanspande en won?

De producers met een van de slechtste smoezen allertijden op de proppen kwamen door te verklaren dat zij dit gedaan hadden, omdat ze dachten dat Loleatta Holloway al dood was?

Loleatta Holloway pas écht is overleden in 2011 op 64 jarige leeftijd aan de gevolgen van een hartaanval?

voor reis-gelateerde feitjes moet ik nog even in mijn geheugen graven, tot zover kijk ik uit naar andere leuke feitjes.

… een Hongaar zelden of nooit klinkt als hij bier drinkt ?
… in 1849 de leiders van de Hongaarse opstand werden geëxecuteerd door de Habsburgers onder het proosten met bier ?
… dit de Hongaren zo erg kwetste dat ze er voor kozen om 150 jaar lang niet te toosten met bier ?
… hoewel deze tijd officieel afgelopen is, er nog steeds Hongaren zijn waarvoor klinken met bier gevoelig ligt ?

Maar, wist je ook dat …
:bier:
… dit volgens historici een volksverhaal is ?
… dat een andere theorie ervan uitgaat dat dit verhaal destijds door wijnmakers is verzonnen om het drinken van bier in diskrediet te brengen en dat van wijn te promoten ?

The Wall Street Journal (by Veronika Gulyas - 7/10/2009):
150 Years Without Chinking Glasses; The Conspiracy Theory.

… veel mensen uitzien naar het nieuwe jaar om een nieuwe start te maken met hun oude gewoonten :biggrin: ?

… Bomans ooit zei, dat geluk pas zichtbaar wordt als het voorbij is ?

… Aristoteles meende dat we een beetje geluk nodig hebben om gelukkig te worden ?

Proost op 2016 !

… ik vermoed dat de papegaai niet zo’n geliefd huisdier is in Roemenie
… ik dit baseer op het volgende bericht van de website natgeotraveler over vreemde nieuwjaarstradities

"In Roemenië gebeurt er iets vreemds rond middernacht op oud en nieuw: dieren schijnen kort de mogelijkheid te hebben om te praten. Als het dier spreekt, heeft degene die het hoort een jaar vol pech. Blijven de dieren stil, heb je een jaar vol geluk. "