Wist je dat...

… die vacature me ontgaan is
… ik wel een workshop over werken over de grens gevolgd heb
… deze vacature daar niet aan bod gekomen is

… ik niet geestesziek ben (om met een quote uit mijn favoriete tv-serie te komen: “My mother had me tested”)

…er een nieuwsbericht over deze vacature hier te vinden is: DPG Media Privacy Gate

… ik uit diezelfde bron geschreven heb op de vacature voor “postbode die tegen stinkende pinguins kan” (lees algemeen medewerker van Port Lockroy, Antarctica).
… ik nog niets gehoord heb op die sollicitatie
… ik dus eigenlijk wel weet dat ik niet op de shortlist sta, omdat mensen die op 17 maart nog niets gehoord hebben niet door zouden zijn naar de volgende ronde
… ik weet dat pinguins een heel eind moeten zwemmen vanuit Antarctica en dan via de Maas en de IJssel naar de Schipbeek om in mijn dorpje uit te komen
… ik dus denk dat de pinguin de weg kwijt is geraakt

http://www.bazingawebdesign.com/wp-content/uploads/2014/02/Bazinga_Logo_Small.png

… ik de vacature tekst goed heb doorgelezen
… me afvraag waarom ik goed duits zou moeten spreken, zoveel gesproken wordt er niet tijdens zo’n eeh… werkdag lijkt me
… me afvraag waarom hier HBO voor nodig is (en ook benieuwd welke richting HBO je moet hebben gevolgd… Couture (naaien) ofzo??
… ik helaas niet geschikt ben (ben te verlegen :biggrin:)

• Updated - - -

sarcasm.jpg

… het vandaag wel heel stil is hier

…goeiemorgen dan maar!

. . . schrijf hij, terwijl het al middag was.

… bovenstaande twee posts niet kloppen.
… ze dus eigenlijk off-topic zijn.

Dat er een nieuwe 5 Klapper (deel 4) deze week te vinden is in het reiscafe?

…ik het spoor een beetje bijster ben.

…we dat al een tijdje door hadden. :wink:

… je dat hardop zei

…ik nu “oeps” denk

Dat ik het niet weet waarover je het hebt Zlata?

…Georges het spoor ook bijster is.

…het waarschijnlijk besmettelijk is

… het geen autochtoon virus is dus

:biggrin:

… de ns.nl prima aangeeft vanaf welk perron treinen vertrekken en de machinisten dan het juiste spoor wel weten te vinden
… ik me opeens bedenk dat ik ooit in een trein gezeten heb die vertraging had omdat de trein vanuit Zwolle op het verkeerde spoor reed
… ook machinisten het spoor dus wel eens bijster zijn…

… ik meteen aan Guus moest denken :biggrin:

… ik dit toch wil voorleggen aan Zlata of Christel