Wist je dat...

…het inderdaad kan. :slight_smile:

… dat indrukwekkend is :biggrin:

… het leuk is om te zien dat er ook weleens dingen goed gaan

… Datzeflde hoop ik ook geldt voor de sollicitatiebrief die zo de electronische deur uitgaat…

… ik je alvast succes wens met de afloop

…ik me afvraag waar je hebt gesolliciteerd
…ik voor je zal duimen!

… ik jullie alvast bedank.

… het ook leuk is om te raden naar de sollicitatie van Cath

… ik dan ga voor sportleraar

… ik het bijna in mijn broek doe van het lachen… ik en leraar… doe maar niet (en sportleraar?? ook al ben ik vrij sportief, ik vermoed niet dat dat mijn roeping gaat worden)

… Incontinentieslip tester dan een ideale baan zou zijn

…Georges offtopic gaat! Het is wat met die admins.

• ik vind dat het Shimba Hills NP in Kenia echt een ondergewaardeerd Park is?

• ik nooit gedacht had dat ik er zo’n geweldige dag zou hebben met zoveel natuurschoon?

• dat de afdaling naar de Sheldrick Falls en daarna de klim naar boven me erg tegenvielen (zeker met onze 2-jarige kleine op mijn rug gebonden), maar de watervallen wel echt prachtig waren en de verfrissende douche en zowiezo het prachtige natuurgeweld een hoop goedmaakte?

• de waarschuwingsborden aan het begin van de wandeling over goede gezondheid en fit zijn, dus niet zo overdreven waren.

• ik een ieder dus zeker een dagje Shimba Hills kan aanraden wanneer je in Kenia bent!

Www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

… ik me afvraag of de betreffende slip nadat ik mijn goedkeuring gegeven heb nog verkocht wordt :slight_smile:

…ze in Duitsland een bordeeltester zoeken. (m/v)
…c4th hier vast niet op gesolliciteerd heeft.

Alleen beheerders van hun eigen forum(in mijn geval het reiscafe) mag af en toe naast de pot pissen Thijs ! :biggrin:

Dat het momenteel heel rustig is met de gerapporteerde berichten alsook de accountverwijderingen in de helpdesk ! :slight_smile:

… Cath een nog ziekere geest heeft dan ik.

…zelfs beheerders zich moeten gedragen. :slight_smile:

…Ik vandaag idd geen tijd heb gehad te rapporteren.