Wist je dat...

…ik, in tegenstelling tot Zaan, weet dat je via de app wel snel op rij kan posten zonder dat wereldwijzer automatisch posts gaat samenvoegen.

… ik in tegenstelling tot Thijs, bijna nooit gebruik maak van de app.

… die Schotten echt lekker whisky kunnen maken!

…maar dat de beste whisky niet uit Schotland komt?

… ik niet van zachte whisky houd dus ik die Japanse waarschijnlijk niet heel geweldig vind.

…ze in Japan koken met condooms.

… ik dit geweldige wist-je-datjes vind?! Vooral dat koken met condooms intrigeert me. Toevallig geen Youtube filmpje?

…ik op Okinawa toch wel heb moeten lachen om condooms met smaakjes aansluitend op de lokale Okinawaanse keuken. Maar dat is dus blijkbaar gewoon een alternatieve vorm van kruidenmix :biggrin:

… het grootste zwembad ter wereld wel 1013 meter lang is? Dit is in het resort San Alfonso del Mar in Algarrobe aan de zuidkust van Chili.

…dat officieel de laagste berg van Japan (Mt. Tempozan) slechts 4,53m hoog is?

…dat ik die liefst twee keer beklommen heb? :biggrin:
(na de lange afdeling bedacht ik me dat ik nog even een fotootje wilde maken, dus heb ik me nogmaals aan de loodzware klim gewaagd)

Was zeker heel zwaar :wink:

… in Shanghai het hoogste hotel ter wereld staat

… het in Zuid Korea sinds kort niet meer verboden is om vreemd te gaan.

… de condoomfabrikanten hier het effect nu al van merken.

… in Dubai het hoogste gebouw ter wereld staat

… Antwerpen Centraal uitverkozen is tot het mooiste station ter wereld (en terecht!)

…dat de kernramp van Tsjernobyl alweer 29 jaar geleden is

…Deze informatie in 2018 niet meer correct is.

…het hoogste gebouw dan in Djedda staat.

de staat Nevada (waar Las Vegas ligt) geen loterijen kent. Ondanks vele pogingen van organisatoren zijn commerciële loterijen nog steeds verboden. Enkel kerken en goede doelen mogen via loterijtjes hun kas aanvullen.