Wist je dat...

… Bangkok afgelopen januari flink duurder was dan voorheen

De vlag van Nepal is de enige nationale vlag ter wereld die geen rechthoekige vorm heeft. Hij bestaat uit twee rode driehoeken boven elkaar

Als aanvulling hierop:

…je in de Japanse stad Hakodate evenmin op zoek hoeft te gaan naar een McD? Hoewel die keten in Japan een grote populariteit geniet (alleen in de VS vind je meer vestigingen) en je in de andere grote steden haast struikelt over de 24-uurs McD’s zit er geen enkele in Hakodate, terwijl dat toch een flinke stad met zo’n 280.000 inwoners is. In Hakodate hebben ze namelijk een lokale keten, Lucky Pierrot, met 15 vestigingen verspreid over de stad. De meesten zijn overigens geheel naar een bepaald thema ingericht, zo is er eentje vol met engeltjes, en een andere is 365 dagen per jaar in kerstsfeer…

De burgers zijn overigens uitstekend (de walvisburger is inmiddels wel van het menu verdwenen), je krijgt er een mok lekkere chili cheese fries bij, en standaard ook geen cola maar Oolong tea. En voor wie niet kan kiezen tussen de drie populairste burgers, ook daarvoor staat een oplossing op het menu:

1 like

… WizardOfOss zojuist de langste post in dit topic heeft geplaatst.

…ik nu niet weet of ik dat als klacht of puur als constatering moet beschouwen :biggrin:

… ik geen enkele reden heb om te klagen over posts van WizardOfOss.

…ja!

… ik nu comentaar had verwacht over de kortste post :biggrin:

• dat dit niet de eerste keer is dat ik film
  • dat er verschillende manieren van monteren zijn, de ene makkelijker dan de andere :wink:
  • ik geen zin heb achter de pc te kruipen

…iemand die ik jaren geleden kende altijd reisverslagjes schreef als hij weer eens ergens treinen was wezen fotograferen, waarin hij dan z’n medereizigers steevast aanduidde als fotografen en videoten? :ninja:

… ik Zaan schijnbaar nogal teleur stel in deze.

…ik erg moet lachen om dit topic! :biggrin:

… ik blij ben dat dutchgirl moet lachen om dit topic

De volledige naam van Bangkok, met 170 letters, de langste plaatsnaam ter wereld is???
Zelf doe ik geen enkel poging om het uit te spreken,ik laat het over aan iemand anders (zie filmpje hieronder)
[video=youtube_share;fKvyGjn2m_0]Volledige naam van Bangkok - YouTube

… Nederlanders gemiddeld 17.000 keer per maand naar de telefoonlijn bellen waar de tijd wordt gemeld.

…Belgen dit 30.000 keer per maand doen.

… Ik dat toch best bijzonder vind.

…dat Jekkers dat zelfs ooit in een cabaretshow verwerkt heeft?

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“8wWmQvZjse0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

… die show van Jekkers nog altijd geweldig is.

… ik me afvraag hoe Thijs iedere minuut kan posten