Ik heb er al een tijdje in de sneeuw op zitten, maar zou toch weer willen gaan. Dit keer echter voor een paar dagen ivm werk en studie.
Nu zag ik dat er hier al een kleine opzet gemaakt was waarvoor er al een groep mensen hier enthousiast was, maar ik vond het kostenplaatje echter wat te hoog (lees: 600 euri voor max 10 dagen en dan krijg je een appartement en een skipas en als je geluk heb zitten daar dan ook de kosten bij voor de benzine).
Mijn voorstel: een plek tussen de jaarclubs in een van de vele ubergeile plaatsen die Frankrijk rijk is voor nog geen euri 300 (busreis, appartement en skipas). Deze prijs is wel gebaseerd op een groep van 4 studentikoze mensen of ex-studenten die net zo veel van apres skieen houden als van 's ochtends om 09:00 de eerste lift naar boven pakken.
Als je met 4 personen in een appartement in VT gaat ben je tussen de 400 en 450 pp kwijt. Hier zit dan een skipas in voor 7 dagen en een retourtje met de bus.
Je moet natuurlijk nog wel wat geld reserveren voor wat eten en drinken.
Misschien als je heel goed zoekt of een aanbieding ziet dat het nog iets goedkoper kan.
Ik ben ook op zoek naar een plek in een auto (of het delen van de mijne) met een enthousiaste groep sportieve snowboarders/skiërs.
Zelf vroeger 6 jaar geskied en de laatste 10 jaar aan het (freeride) snowboarden. Zoek graag de poeder op dus off piste en X-routes hebben mijn voorkeur (ook uitdagende zwarte pistes).
Ben reeds in december geweest maar zou erg graag nog in week 12 (19-26 maart) 3 a 4 dagen de Gletscher op zoeken, bijvoorkeur Ischgl/Sölden etc.
Kan op dit moment alleen niemand meekrijgen…