Heyy, ik ga van 3 april tot 8 april op wintersport naar Joue de Loup in Frankrijk met tot zover 2 onbekenden (via Couchsurfing.org) voor 129 euro incl. reis, liftpas en appartement. Er zijn 6 slaapplaatsen dus ik zoek nog 3 mensen die zin hebben om mee te gaan! De andere 2 zijn jongens van 25 (een snowboardleraar uit de USA) en van 21 (een beginner) uit Engeland en ik ben zelf 23 tegen die tijd. Het maakt niet uit of je veel of weinig ervaring hebt, zolang je het maar niet erg vind ‘‘achtergelaten’’ te worden met de beginners, er zijn namelijk ook gevorderden mee die gewoon echt willen boarden (waaronder ikzelf). En de voertaal is Engels tijdens deze vakantie
We vertrekken vanaf Eindhoven en komen daar ook weer terug met de bus, maar natuurlijk kun je ook op eigen houtje met de auto komen. Als je zin hebt om mee te gaan, mail me dan even op yvettevdbrand@hotmail.com! Als je geen materiaal nodig hebt, komt de totale prijs incl belastingen uit op 146 euro, wat je vantevoren moet overmaken op mijn rekening. En materiaal is voor de hele week 60 euro, mocht je dat wel nodig hebben…
Ik en een vriendin van mij vinden dit wel interessant klinken, we hebben alleen nog een paar vraagjes. Ik ben zelf een skier, is dat een probleem? Want ik zou graag nog op wintersport willen. En hoe zit het met de sneeuwzekerheid daarzo? Ik ken dit gebied namelijk niet, en april is natuurlijk laat in het seizoen. Je kan hieronder je antwoord zetten of eben mailen naar rjmeijer@live.com
Hoi RJ, ja skiërs zijn ook welkom! Dan zijn jullie wel de enige twee want de rest snowboard, maar dat is voor ons verder geen probleem… In het gebied ligt momenteel 40 cm in het dal en 150 op de berg, dus ik verwacht dat het geen probleem zal zijn! En ze hebben sneeuwkanonnen voor het geval dat… Als je echt mee wil kun je dan even een mailtje sturen met jullie gegevens en of je materiaal etc wil huren? Ik wil aan het eind van deze week boeken dus dan kan ook even een gezamenlijke mail met alle details sturen…
Hey Yvette,
helaas moeten wij ons toch afmelden voor de wintersport, hoe jammer we het ook vinden. Maar mijn vriendin kwam er opeens achter dat ze die week daarop tentamens heeft, dus daar moet ze zeker die week daarvoor leren. Maar ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier, en pak een paar pistes voor ons;)