13-20 maart, reis met ons mee!

Heb je zin in wintersport maar kun je geen medereiziger vinden? Sluit je bij ons aan. We hebben nu een groepje van 8 mensen (m/v tussen 25-35) bij elkaar, maar er is nog plaats voor meer enthousiaste wintersporters.

Waarheen: Frankrijk
Wanneer: 13-20 maart 2010
Leeftijd: momenteel varierend tussen 25-35 jaar
Vervoer: eigen vervoer of per bus
Accommodatie: luxe vrijstaand chalet alleen door ons bewoond met open haard, sauna, voldoende slaapkamers en badkamers, rustig maar centraal gelegen met centrum en pistes op loopafstand (max. 500 meter)
Skigebied: Les deux Alpes of Les Portes du Soleil (sneeuwzeker)
Activiteiten: boarden, skiën, aprés ski, skiles, koken, spelletjes etc…
Kosten: ca. € 500,- p.p. (incl. skipas)

Zin om mee te gaan? We horen het graag!

Gr. Reinier

hallo,
even een vraagje, zit de reis bij de 500€ in?

We hebben het vervoer bewust open gelaten zodat eenieder zelf kan beslissen hoe hij/zij wil reizen. Zo kunnen we onderling carpoolen (goedkoopste optie), per gehuurde minibus of per Royal Class bus reizen.
Voor de Royal Class bus kan een kleine toeslag van toepassing zijn, dit zal maximaal zo’n € 50,- zijn omdat in het genoemde richtbedrag al een stelpost voor het vervoer is opgenomen.

Deze week wordt bekend in welk chalet en gebied we verblijven en dan kan ik je exact zeggen wat de reis gaat kosten. Ik zal je via dit forum op de hoogte houden of desgewenst per e-mail.

Ter info: 22 januari zal er een kennismakingsbijeenkomst in Utrecht worden georganiseerd.

Gr. Reinier

Programma is iets gewijzigd, nu nog voordeliger:

Waarheen: Frankrijk
Wanneer: 13-20 maart 2010
Leeftijd: momenteel varierend tussen 23-47 jaar
Vervoer: per Royal Class bus
Accommodatie: Hotel in Châtel met aprés skibar o.b.v. HP
Skigebied: Les Portes du Soleil (sneeuwzeker)
Activiteiten: boarden, skiën, aprés ski, skiles, spelletjes etc…
Kosten: € 435,- p.p. (incl. skipas Châtel)

Zin om mee te gaan? We horen het graag!

Gr. Reinier

Beste Reinier,

Kun je mij op de hoogte houden van de ontwikkelingen via mijn privé mailadres?
Ik zou eventueel wel interesse hebben.
En kan ik nog naar de kennismakingsdag komen de 22e?

Gr.
:dag:

Hoi Reinier,
Ik heb misschien interesse om mee te gaan met jullie reis. Ik moet echter nog overleggen op mn (nieuwe) werk.
Tot wanneer is het mogelijk je aan te melden?
Alvast bedankt.

Groeten,
Eva

Hallo Reinier, jullie reis klinkt heel goed.
Is er nog een plekje over bij jullie reis?

Ik hoor het graag!
groetjes Marja

Hoi Marja,

afgelopen vrijdag hebben we elkaar getroffen in Utrecht tijdens een kennismakingsbijeenkomst. Dit was een groot succes en iedereen heeft zich meteen ingeschreven. We hebben nu totaal 12 personen die meegaan, een deel daarvan reist met eigen vervoer.

Ik ben vanaf nu afhankelijk van de beschikbaarheid van de bus en het hotel. Op dit moment is er nog beschikbaarheid en kan ik je zo inboeken. Wel heb ik nog een 2e dame nodig, ik hoop dat Eva zich ook inschrijft, dan zijn we weer helemaal rond.

Als je je e-mailadres geeft stuur ik je een inschrijfformulier waarin alles staat vermeld.

Gr. Reinier

Hallo Reinier,

Dat is op zich goed nieuws! Ik heb er eigenlijk wel veel zin in.
Mijn email adres: [EMAIL=“mc_segers@hotmail.com”]mc_segers@hotmail.com
Zou je me anders het email adres van Eva kunnen sturen, informeer ik of zij ook nog interesse heeft.

Groetjes Marja

Hallo Reinier,

Is er nog een plek over voor 1 persoon, ben een tijd niet op wintersport geweest en ga graag weer.

Groeten Jan

hallo Reinier,

O leuk, wintersport. Ik ga normaal alleen, maar dat is altijd behoorlijk duur.
Ik moet nog even kijken of ik het qua planning kan regelen, maar onder voorbehoud meld ik me graag aan (mits er nog plaats is natuurlijk).

groet,
bas ( mail @ baskinsbergen .nl )

Beste wintersporters,

Inmiddels zijn we met 15 personen (m/v). De bus en het hotel zijn helaas helemaal volgeboekt.
Maar er is een alternatief:

Wat: appartementencomplex op 300 meter van het hotel van de rest van de groep
Vervoer: Royal Class Bus of eigen vervoer
Reisduur: 10 dagen per bus (vr-zo) of 8 dagen per eigen vervoer (za-za)
Inclusief: Halfpension in het hotel met de rest van de groep en skipas Super Châtel (uitbreiding naar Les Portes du Soleil mogelijk voor € 48,-)
Overig: Hou rekening met een verplichte eindschoonmaak per appartement (ca. € 35,-) en eventueel optioneel een linnenpakket

Prijs:
10-daagse busreis € 484,- p.p. o.b.v. 2 personen per appartement
8-daagse reis eigen vervoer € 414,- p.p. o.b.v. 2 perosnen per appartement

Alles o.b.v. beschikbaarheid en prijswijzigingen voorbehouden.

Geïnteresserd? Stuur een privéberichtje met je e-mailadres en je ontvangt het inschrijfformulier.

Gr. Reinier

Beste wintersporters,

Ook de alternatieve optie is inmiddels volgeboekt. De groep is gegroeid tot 24 personen. Wil je er volgend jaar ook bij zijn of op de reservelijst geplaatst worden, laat gerust een berichtje achter.

Gr. Reinier

Hallo Reinier,
Ik ben Karla en ga graag mee.
Is er nog een plaats vrij voor mij?
Misschien kun je mij mailen.
Mijn emailadres is [EMAIL=“k.vanluijt@hotmail.com”]k.vanluijt@hotmail.com
Hoop snel wat te horen.
groet,
Karla