Reisgen(o)ot(en) gezocht voor winter 2010

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar reisgenoten om mee op wintersport te gaan deze winter. Ben zelf een gevorderde skiër, maar heb er geen problemen mee als jij dat niet bent.

Het liefst zou ik begin maart willen gaan naar Frankrijk. Oostenrijk zou ik in overleg ook prima vinden. Ben man, 27 jaar oud en heb nog niemand om mee te gaan, omdat mijn vriendin vanwege knieproblemen niet mee kan.
Verder ben ik niet een hele actieve apres-skier, ik sta liever zoveel mogelijk op de piste. Vind het wel gezellig om na het skiën een drankje te doen, maar ga normaalgesproken niet helemaal los in de bar (dat bewaar ik voor de piste).

Hopelijk tot snel!

Grt Remco

hallo remco

je kan met ons mee wij gaan naar oostenrijk.
heb ook een ski maatje gevonden via marktplaats. hij uit amsterdam en ik uit appingedam
wij hebben al geboekt
als je belangstelling hebt dan hieronder wat info
wij gaan naar Bezau, appartement eigen vervoer zelf koken.
kosten 160 euro pp/pw appartement
vervoer delen door drie (auto rijdt op diesel)
wannneer 06-02-2010
ski nivo ongeveer gelijk aan jou.
leeftijd wij zijn iets ouder maar denken netzo als jou over het skieen en apreski.
als je meer info wilt kan je mij bellen op 0596627618
gr wim

Hoi Remco,

we hebben inmiddels al een leuk groepje bij elkaar (12 personen m/v in de leeftijd 25-45), maar er is nog plaats. We hebben allemaal al geboekt. De meeste reizen met eigen vervoer, bus is ook een optie.

Wanneer: 13-20 maart
Waarheen: Châtel - Les Portes du soleil (650 km piste)
Accommodatie: Hotel incl. eigen aprés ski bar
Vervoer: Eigen vervoer (bus is inmiddels voor de 8-daagse reis vol, 10-daagse busreis kan nog wel)
Skiniveau: Zeer gevarieerd, van fanatiek tot recreatief.
Prijs: € 494 (incl. skipas Châtel, halfpension en 2-pk op indeling voor 7 nachten)

Als je nog meewilt of vragen hebt hoor ik het graag (via privé berichtje).

Gr. Reinier