Wintersport 2008-2009

Misschien al wat vroeg. Maar je kan nooit vroeg genoeg beginnen. Dit jaar helaas niet op wintersport gekund omdat iedereen het afliet weten. Ik lees dat er wel meer mensen iemand zoeken om mee te gaan. Ik zou daarom al nu contact zoeken met een aantal mensen om mee te gaan wintersporten. Oostenrijk is mijn favoriete plek. Ik word in augustus 20 jaar, bijna klaar met de koksopleiding te eindhoven. Ik ga swinters graag snowboarden, en wil niet meer in dezelfde situatie als dit jaar terecht komen. Mocht je interesse hebben en ook niet op het laatst niet kunnen gaan laat het dan weten en misschien hebben we volgend jaar wel een te gekke vakantie. Je kan me altijd bereiken via mijn email [EMAIL=“m_hogenbirk1988@hotmail.com”]m_hogenbirk1988@hotmail.com

tot horens!

Mark

heyzzz, ik wil wel graag mee…
ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding en kan na dit jaar niet meer in schoolvakanties op vakantie. maar niemand van mijn vrienden gaan mee :S
Ik ben wel een meisje ik hoop dat dat geen probleem is ik ben in juli 21 geworden en heb 5 jaar ervaring met skiën. Ik heb zelf net ook een oproep achter gelaten maar heb nog geen reacties gehad.
mijn mailadres is [EMAIL=“elientjuh_appelsientjuh87@hotmail.com”]elientjuh_appelsientjuh87@hotmail.com
groetjes en misschien tot horens

Eline

Hey Mark

Wij gaan al jaren met een groep van ongeveer 30 deelnemers op wintersport. Ze zijn van alle leeftijden en de leeftijd maakt ons dan ook niks uit. We gaan 6 februari naar het gebied Kaltenbach/Hochfügen. We hebben eigen gratis leraren. We houden ook van apres ski. De prijs is ongeveer 480 euro inclusief bus, hotel en halfpension. Als je meer wilt weten moet je maar even mailen. Dat geldt ook voor anderen die dit lezen, want ik heb nog 5 plaatsen over van de 32.

reneman@euronet.nl