Vind jij wintersport ook helemaal het einde, maar zijn je vrienden te druk met werk, houden niet van wintersport of hebben er gewoon geen zin in?
Ik zit precies in hetzelfde schuitje! Wil dit jaar echt op wintersport, maar helaas houdt een groot deel van mijn vrienden er niet van, zijn er nog een aantal op reis in de tropen en in je eentje op wintersport is een beetje lastig!
Qua periode sta ik helemaal open, ik kom net terug van een reis door Zuid-Amerika en Amerika van 8 maanden. ( en nu al weer pogingen doen om te ontsnappen aan NL :-)) Dus qua data maakt het me op het moment niet echt veel uit. Ik ben afgelopen januari afgestudeerd voor de opleiding internationaal toeristisch management en ben 26 jaar.
Mocht dit je aanspreken, laat dan maar even een berichtje achter!
Ik heb wel interesse in dit aanbod, gezien ik prijzen heb bekeken en die meestal toch voor 2 of meer personen zijn en alleen op wintersport is ook maar…tja, alleen.
je berichtje is al weer een paar weken geleden dus laat het mij maar weten als jij nog steeds zoekende bent!
ik ben ook 26, werk als kok en ik ben
woonachtig in Rotterdam.
ik zit in het zelfde schuitje en ben ook op zoek naar wat mensen om samen te gaan; met zn 2e is gezelliger dan alleen; maar dan ben je ook wel op zn 2en aangewezen. Zeker met apres skieen is het leuker om met wat meer te zijn;
Ik zelf ben 28 en heb al een andere gozer van 29 die ook geinteresseerd is. Onze voorkeur gaat uit naar Oostenrijk in Januari of begin februari.
interese? zoek me op op snowrepublic.com
Ik organiseer nu al een jaar of 10 jaarlijks een wintersportreis voor alleengaanden (kan dus single zijn, maar kan ook zo maar zijn dat je partner niet me kan of wil).
We gaan van 26 feb t/m 5 mrt naar Les Menuires waar we 2 **** chalets hebben direkt aan de piste.
Kijk op de website voor meer info of stuur mij een mailtje.
Hoi Debbie (en de rest)
Ik zit met hetzelfde probleem als jullie.
Als jullie in t groepje dus nog plaats hebben voor een snowboardster van 25, dan sluit ik me graag aan!!
Ik zou het liefst in februari gaan, of begin maart, maar ik weet niet of jullie al iets gepland hebben intussen?
Ik hoor graag van jullie!
Ik weet niet of jullie inmiddels al wat gepland hebben, maar in het ieder geval was ik ook wel erg geintresseerd. Ik moet deze winter gewoon even weg om te genieten van de sneeuw haha, ik had eind februari begin maart in gedachten. Ik hoor graag van jullie of het nog kan of mag
Zo te zien al een aardige groep die geïnteresseerd is. Ik ben ook nog op zoek naar een leuke groep mensen om mee op wintersport te gaan ergens begin maart. Voorkeur gaat uit naar een wat groter gebied (niet les Sybelles). Ik ben een gevorderde skiër, maar ook bereid om tempo aan te passen als er mindere skiërs bij zijn.
Nee, zijn nog geen plannen. Ik heb in een ander topic aangegeven wel wat te willen regelen, maar nog niet 1 enthousiaste reactie gehad, dus ik vrees dat er toch minder interesse is dan gedacht.
Hallo,
aan allen die vorig jaar geinteresseerd waren:
Wij zijn 3 gasten die vorig jaar met een georganiseerde groepsreis zijn meegeweest; helaas zitten er ook mensen in zo’n groep waar je het minder mee kunt vinden, kun je het gebied en het appartement niet zelf kiezen en zijn de kosten hoger; dit jaar organiseren we zelf dus wat.
De 4e week van januari willen wij naar oostenrijk. Het liefst gaan we naar een “gezellig” gebied zoals Ischgl, Saalbach, Gerlos of iets in die stijl. We hebben voorkeur voor een appartement en we willen met eigen vervoer. We willen een groep van ongeveer 8 personen krijgen.
Mvg Ferry(29),Patrick(29) en Paul(30)