Kan er soms iemand mij vertellen welke kledij ik zou meenemen naar zuid-afrika,wij vertrekken 6 juni 2009 om een rondreis te maken en dan is het daar winter…
nieke
Hallo Nienke
Veel wijzer kan ik je niet maken, omdat ik niet bekent ben met de route die je maakt.
Blijf je alleen in het noordoosten daar is de temperatuur aangenamer dan aan de westkust en kaapstad. Hier kan wel 10graden of meer verschil in zitten. groetjes Jan
Hoi Nieke,
Waar ga je allemaal naar toe in dit grote land
?. Bedenk dat Zuid-Afrika 33 x groter dan Nederland is. De afstand van Kaapstad naar het Kruger park is ruim 2000 km.
Het klimaat hier (Greater Kruger Park) is in Juli erg aangenaam. Overdag meestal + 20 en een strak blauwe lucht. 's-Nachts kan het afkoelen tot wel 2 graden … brr… ![]()
In Belfast kan het vriezen! En in Stellenbosch op de Jonkersman berg zelfs sneeuwen. Je zou dus iig een lange broek + warm jack en dichte schoenen kunnen meenemen. Maar ook korte broek.
Veel plezier op je rondreis!
Groetjes vanuit de bush,
Corné.
Hoi,corné,
wij gaan naar pretoria en vandaar naar de mpumalanga regio,kruger park, port elisabeth,tsitsikamma nationaal park en de tuinroute.knysna,oudshoorn en kaapstad.
groetjes
Hoelang ga je?
Wij gaan 14 dagen op rondreis met de blauwe vogel uit st truiden…
groeten
ik ga 4 mei voor 3 maanden, ben eerste maand in johannesburg is het daar dan ook 2graden s’nachts?
1 trui en een slaapzak zal toch wel genoeg zijn?
het kan ook 3 graden zijn, maar koud is het 's nachts wel.
ja haha die ene graad ![]()
ik hoef het ok niet precies te weten maar wel koud zeg zo onder de 5grade das weer een beetje jammer, nja hopen dat het overdag wel lekker is ![]()
ben je ook in za geweest? of ga je nog?
ben geweest, zie mijn sites.
overdag is het zeker lekker, maar 's nachts koud.