Win de nieuwe Garmin vívofit activiteitsmeter t.w.v. 119 euro

Wil heel graag weten hoeveel ik eigenlijk beweeg met sporten , hardlopen en dansen
Voorkeur gaat uit naar paars

Ik zou deze heel graag winnen, omdat ik in oktober en november een pelgrimstocht van 1300 kilometer door de bergen van Japan ga lopen! Het lijkt me erg leuk de status bij te houden en te zien wat ik allemaal loop, hoe ver ik ben, wat ik verbrand, etc. Dit zou een hele mooie toevoeging zijn voor mijn tocht :slight_smile: Mijn voorkeur zou bij de zwarte liggen.

5 maanden terug gestopt met roken… nu wel stilletjes aan wat beweging toe…
dit hebbedingetje van garmin, is een extra stimulans om door te zetten…
(zwart)

Aangezien we deze zomer voor het eerst in 8 jaar terug naar Oostenrijk trekken om bergwandelingen te maken probeer ik om terug in vorm te geraken zodat ik mee kan met de groep. Ik moet sowieso aan mijn conditie en mijn gewicht werken voor mijn gezondheid, mijn BMI is te hoog. Ik denk dat het dragen van zo’n activiteitsmeter een zeer goede stimulans zou zijn. Moest ik winnen zou ik voor zwart gaan, past overal bij. :wink:

Ik ben bezig met het verbeteren van mijn conditie door veel te sporten, voor de komende reis in Thailand waar een aantal dagen een trektocht ga doen. Bij het trainen en het lopen zelf zou het handig zijn om een activiteitsmeter te gebruiken. Het liefst een zwarte :)!

Als ik de mount everst op ga in Nepal! Zwarte uitvoering zou plezant zijn

Ik zou hem dragen wanneer mogelijk, tijdens mijn werk op de ok zal dit namelijk niet gaan omdat dit niet mag, maar zodra ik vrij ben zal ik hem weer omdoen. Vooral voor het stimuleren en activeren.

Kiezen is niet mijn sterkste kant… iene miene mutte… de zwarte

Groet Bianca

Ik zou erg graag de zwarte Vivofit willen hebben. Ik zou hem de hele dag dragen om meer inzicht te krijgen in mijn calorieverbruik en daar mijn voeding op aan te kunnen passen. Dit zal ook meer rust in mijn hoofd brengen. Maar als ik dan verhalen lees over het herstel van operaties of ernstige ziektes gun ik het die mensen harder!

Via Wereldwijzer app

Ik zou hem gaan gebruiken om te trainen voor een betere conditie. In augustus ga ik naar Curacao en daar zou ik graag lange wandelingen willen maken. Op dit moment heb ik geen idee hoeveel ik zou kunnen lopen. Een vrolijke ‘paarse’ activiteitsmeter zou mij hier zeker bij helpen!

[quote=“Wereldwijzer Reisforums, post:1, topic:140035”]

We mogen van Garmin op Wereldwijzer 2x een vívofit activiteitsmeter weggeven t.w.v. 119 euro per stuk!

Meedoen is eenvoudig: vertel hieronder op welk moment jij de vívofit activiteitsmeter van Garmin wilt gaan gebruiken. Vermeld er bij of je een zwarte of paarse zou willen hebben. Je kunt meedoen t/m 31 mei 2014.

Ik wil elke stap tellen en elke verbrande calorie in rook zien opgaan en dit onder controle van mijn hartslag. Een beetje aansporen om in actie te schieten, kan nooit geen kwaad. Indien ik bij de gelukkigen zou zijn, dan had ik graag de zwarte gewonnen, omdat de rook van het verbranden van de calorieën dan niet zo opvalt. Een paarse is ook goed, dan koop ik maar een andere outfit.

Mijn vrouw en ik wandelen en sporten regelmatig en vragen ons vaak af wat hebben we nu voor een afstand afgelegd. Het zou dus leuk/geweldig zijn om de activiteitsmeter van Garmin om de pols te dragen. ( Zijn wij de gelukkige dan graag de zwarte.)

Omdat ik veel hardloop voor mezelf maar ook voor de goede doelen.
Ik ben vorig jaar begonnen met de kika run en dat beviel me heel erg goed en daarom doe ik dat dit jaar weer.
Vorig jaar was het de 5 km maar dit jaar wilde ik mezelf voor een iets groter doel stellen en dus ga ik voor de 10 km.
Ik hoop ook een keer de halve marathon te gaan lopen en dan is een mooi horloge natuurlijk heel erg handig.
Zo kun je zien als er vooruitgang zit in je sporten of als je blijft hangen dan weet je dat je het een beetje anders moet doen.

Iedereen heeft het hier over sporten, ik wil het ding gewoon gebruiken om beter te slapen lol2 ! Je slaapactiviteit registreert het dingetje blijkbaar ook :wink: Ik ben nogal een vroeter in mijn slaap en ben wel eens curieus of ik s’nachts al voldoende calorieën heb verbruikt om dan overdag wat meer te kunnen chillen :).

Nee serieus, het lijkt toch een super leuke gadget!?! Ik doe een admin-job en dat je gestimuleerd wordt om te bewegen wanneer je te lang stil zit aan je bureau vind ik wel erg tof!

Ik wil em graag in het zwart!

Ik zou graag een paarse activiteitsmeter willen winnen en ik zou hem dragen tijdens mijn trainingen voor de 4 daagse van Nijmegen.
Momenteel gebruik ik mijn telefoon met een bepaald programma, maar daaruit blijkt dat ik er van mijn trainingsuitslagen niets klopt.
Misschien is de Garmin vivofit voor mij geschikt.
Spannend!

vivofit_HR_100.jpg

Als zeiler heb je vooral in wedstrijden met soms hoge stress en lichaamsbelasting te maken.
Je bent daar ook ver weg van andere waterdichte hulpmiddelen, zodat de vivofit activiteitsmeter een uitstekende ondersteuning kan zijn.
De eerste plaats in de wedstrijd kan dan op verantwoorde wijze in beeld komen!
Een zeiler kent veel volgelingen zodat het mij toekennen van een zwarte meter ongetwijfeld ook veel meer volgers zal krijgen.

Ben vorige week begonnen met hardlopen. Moet ook nog wat kilootjes kwijt dus is in alle opzichten een handig hulpmiddel om m’n doel te bereiken. Zou 'm dan ook graag willen winnen en dan graag een zwarte.

Ik zou een paarse het liefst morgen al gebruiken. Sinds een paar maanden ben ik me meer aan het bewegen en met dit mooie apparaat kan ik dat perfect in de gaten houden!

Ik ben niet zo,n sportmens. Zou wat meer kunnen. Geeft misschien de stimulans om mijn conditie wat op te krikken, als ik zie dat ik vooruitgang boek.
Tevens voor m,n werk, nachtdienst in een verpleeghuis, te kunnen zien wat ik s,nachts afleg aan afstanden.
Maar ook ga ik oefenen met lange afstandswandelingen, voor n trekking in Nepal in het najaar.

Ik heb een jaar in Zuid-Amerika gewoond en ben sinds kort weer terug in Nederland. Een jaar zonder weegschaal en sport geleefd maar nu blijk ik helaas toch wat kilootjes zwaarder. Veel te veel lekkere dingen daar :wink:

Dus, sinds een week weer fanatiek begonnen met hardlopen :slight_smile: Maar, blijft een individuele sport en deze meter lijkt mij ideaal om voor mijzelf doelen op te stellen, bij te houden hoe het gaat, gemotiveerd te worden gezond te leven etc.

Lijkt me een geweldig apparaatje, voorkeur voor zwart maar met paars zou ik ook al helemaal blij zijn!

Jaaa!! Na een langdurige blessure (waarbij ik al getraind had voor 16 km) heb ik helaas de halve marathon niet kunnen lopen. Echter ben ik nu weer volop aan het trainen en zou dit me perfect uitkomen! Duimen duimen duimen! Ik zou graag een paarse willen (hoewel zwart ook helemaal goed is!)