Win de nieuwe Garmin vívofit activiteitsmeter t.w.v. 119 euro

Hallo Allemaal, heb veel interesse omdat ik gepensionseerd ben en ik bijna alle dagen geocaching doe in belgie en ik regelmatig op reis ook geocaching doe rond de wereld zou het voor mij heeeeeeeeeeeel interessant zijn om dat dag en nacht te dragen zodat ik alle gegevens kan bijhouden. groetjes…

Ik zou hem willen gebruiken om mijn activiteiten van een ganse dag te meten.Ben te laatste tijd wat verdikt en wil daar terug vanaf.
Doe mij maar een zwarte.

Sinds twee jaar ben ik gestopt met sporten (fitness, Zumba-fitness, Steps) het enige dat ik nog doe is met de hond wandelen in het bos, 4 dagen ongeveer een half uur, drie kwartier per wandeling. Dit allemaal doordat ik wegens een traag werkende schildklier (?) gauw moe ben. Ik wil nu proberen meer te gaan bewegen en ik denk dat de Garmin vivofit activiteitsmeter hier een grote coach bij kan zijn. Daarom zou ik er graag voor in aanmerking komen. Ik vind de blauwe het mooist maar dan komt Paars toch op een dikke tweede plaats.

Ik ben benieuwd hoeveel stappen ik tijdens mijn backpackreis in Indonesie zet! Ik zou graag de zwarte willen :wink: Lijkt me fantastisch!

Sinds twee jaar ben ik gestopt met sporten (fitness, Zumba-fitness, Steps) het enige dat ik nog doe is met de hond wandelen in het bos, 4 dagen ongeveer een half uur, drie kwartier per wandeling. Dit allemaal doordat ik wegens een traag werkende schildklier (?) gauw moe ben. Ik wil nu proberen meer te gaan bewegen en ik denk dat de Garmin vivofit activiteitsmeter hier een grote coach bij kan zijn. Daarom zou ik er graag voor in aanmerking komen. Ik vind de blauwe het mooist maar dan komt Paars toch op een dikke tweede plaats.

Omdat ik niet meer aan een sport doe wegens omstandigheden vraag ik mij af of ik nog wel genoeg beweeg. Misschien is dit meer dan ik denk of misschien niet? Met dit apparaatje kan ik dat heel makkelijk en goed nagaan. Lijkt me ideaal.

Ik ben bezig met afvallen en wil dit op een verantwoordelijke manier doen. Dit betekend dat ik niet te snel wil afvallen, maar wel duurzaam gewicht wil verliezen. Om dat te bereiken verander ik langzaam mijn eetpatroon en voor ik mijn sport op. Ik probeer mijn eten gevarieerd te houden en ook afwisselende sporten uit te oefenen. Ik heb jammer genoeg totaal geen inzicht in mijn beweging! Ik denk dat de activiteitsmeter me heel goed kan ondersteunen bij het proces! :slight_smile:

mijn voorkeur gaat uit naar het zwarte model van garmin vivofit activiteitsmeter. deze zou heel goed van pas komen bij de sportbeoefening. als lid van een joggingclub ga ik 4x per week joggen. wij trachten zoveel mogelijk variatie in het parcours te leggen. hierdoor is de totale gelopen afstand niet altijd duidelijk waarneembaar. indien ik bij de gelukkigen zou zijn een garmin vivofit te winnen zou dit probleem opgelost kunnen zijn.

Door ziekte is het wel eens lastig om in beweging te komen. De Vivofit zou me kunnen motiveren, omdat ik dan kan zien wat ik gedaan heb en nog moet doen voor een gezonde dosis beweging!
Als ik m win wil ik graag de zwarte.

Ik zou de meter de hele dag door willen gebruiken. Als onderzoeker naar een gezonde levensstijl hoort voldoende bewegen natuurlijk bij 1 van de dingen die je makkelijk zelf kunt aanpassen, maar hoe weet je nou of je voldoende beweegt en hoe makkelijk is dit in de praktijk. Juist om zelf te kunnen meten hoeveel ik beweeg (en daardoor te weten of dat wel overeenkomt met wat gezond is) hoop ik andere mensen in mijn omgeving te kunnen motiveren om s avonds niet meteen op de bank neer te ploffen maar nog een rondje te wandelen of joggen, je gezondheid, daar heb je gedeeltelijk zelf invloed op en om samen gezond bezig te zijn geeft een extra motivatie! Mocht ik tot de gelukkige winnaars behoren dan gaat mijn voorkeur uit naar een zwarte meter.

Ik sport regelmatig, drie tot vier keren per week… dan zou een paarse activiteitsmeter goed uitkomen om te zien hoeveel ik dan beweeg.

Zou handig zijn om me te helpen in vorm te komen voor mijn 4 maanden rondreis in WA…

Graag de zwarte.

Tijdens het beklimmen van de Chirripó, een van de hoogste punten van Centraal Amerika, met een mooie zwarte Vivofit!

De paarse om te zien hoe actief ik ben tijdens het WK in Brazilie :slight_smile: (vooral juichen dan)

Ik zou hem gebruiken om een idee te krijgen hoe veel km ik per dag loop en fiets.
Dus…lijkt mij de Fitness Vivofit een ideaal hulpmiddel voor dit .Ik geef de voorkeur aan een zwart exemplaar.

Groetjes Jef

De zomer is weer in zicht en de nodige winterkilo’s moeten er dus weer af! Sinds kort ga ik om de dag hardlopen om weer in conditie te komen. Ik merk wel dat ik moeite heb met het ontwikkelen van het juiste schema. Soms doe ik net iets te veel en soms net iets te weinig, ik voel mijn lichaam niet altijd goed aan. Ik heb dus echt een goede coach nodig en ik weet zeker dat vívofit mij heel goed kan helpen! De kleur maakt niet uit, de vívofit past altijd bij mijn outfit :slight_smile:

Nou ik kan hem goed gebruiken met hardlopen. Coaching kan ik goed gebruiken. Ben nog aan het opbouwen voor de halve marathon. Ook tijdens onze reisjes willen we fit blijven en tegelijk veel zien. Vaak huren we een fiets om een stad of natuurpark te bekijken. Hierbij zal de Garmin goed van pas komen. Voor mij de zwarte als ik de gelukkige ben! Gr. Arno

Via Wereldwijzer app

Is de verloting al gedaan? :slight_smile:

Deze verloting is ondertussen al afgelopen (tot eind mei kon je reageren)
De winnaars van de vívofit activiteitsmeter t.w.v. 119 euro vind je terug op deze link