We mogen van Garmin op Wereldwijzer 2x een vívofit activiteitsmeter weggeven t.w.v. 119 euro per stuk!
Meedoen is eenvoudig: vertel hieronder op welk moment jij de vívofit activiteitsmeter van Garmin wilt gaan gebruiken. Vermeld er bij of je een zwarte of paarse zou willen hebben. Je kunt meedoen t/m 31 mei 2014.
Laat elke stap tellen.
Leer de vívofit kennen, de enige fitness band die je automatisch begroet met een gepersonaliseerd dagelijks doel, je voortgang meet en je laat weten wanneer het tijd is om te bewegen. Hij meet je slaap en laat je aantal stappen zien, calorieën, afstand, tijd en telt af naar je doel op zijn gemakkelijk af te lezen display. Je kunt de vivofit ook verbinden met een hartslag monitor voor hartslag info tijdens je fitness activiteiten. Als je een bestaande Forerunner of Edge gebruiker bent, kun je de vivofit gebruiken om je activiteiten en herstel tussen trainingen te meten.
Synchroniseer draadloos met Garmin Connect™, de gratis online fitness community, waar je mee kan doen aan fitness uitdagingen en je activiteiten kunt opslaan, plannen en delen.
Door gedurende de dag de meter in de gaten te houden maak je bijna automatisch betere keuzes. Zo zul je sneller een blokje om lopen, lopend naar de supermarkt gaan of een extra wandeling inlassen om aan je target te komen.
Indien ik bij de gelukkige winnaars zou behoren had ik graag de zwarte uitgave van deze activiteitsmeter gewild?
Nu ik ben gestopt met fitness, ben ik begonnen met hardlopen, samen met mijn vriend. Het lijkt me erg handig om te weten hoeveel calorieën ik heb verbrand tijdens de ren-sessie. Ik vond het op de loopband altijd erg handig, ik was me tenminste bewust van wat ik deed en wat ik ermee bereikte. Nu het bij gewoon hardlopen blijft is zo’n activiteitsmeter eigenlijk wel een must. Verder is het natuurlijk leuk om te zien hoeveel calorieën je verbrandt met de dagelijkse bezigheden, even wandelen met de hond, loopje naar de supermarkt et cetera.
Mocht ik één van de twee gelukkige winnaars worden, dan gaat mijn voorkeur uit naar zwart, dat past tenminste overal wel bij.
Ik zou de activiteitsmeter de hele dag dragen, om een inschatting te krijgen van hoeveel ik nou eigenlijk beweeg naast het sporten. De afstandsmeting en calorieenteller lijken mij te gek om mijn hardloopvorderingen bij te houden. Daarnaast meet hij slaap en daar ben ik ook erg benieuwd naar! Gewoon een superfijne gadget voor mensen die bezig zijn met bewegen, gezond leven en sporten! De kleur maakt mij niet uit. Zwart past overal bij, paars is lekker vrolijk.
Lijkt me een leuk project als ik in het najaar naar Mt Everest base camp of iets vergelijkbaars ga, om een week of 3 een groep in de Himalaya te begeleiden.
Ga elke dag op de fiets naar mijn werk en daar mag ik veel lopen door het magazijn. Ik wil wel bijhouden hoe veel km ik per dag loop en beweeg.
Dus…lijkt mij de Fitness Vivofit een ideaal hulpmiddel voor mij zeker omdat hij ook waterdicht is…grijs past wel bij mij…
groetjes Ivo
Ik zou hem direct aan mijn vrouw geven zodat ze nog beter en gecontroleerder haar revalidatie kan doen na haar hartinfarct.
De kleur is daarbij van ondergeschikt belang
Ben begonnen met hardlopen maar hoelang, hoeveel km (of zijn het meters) heb ik nou daadwerkelijk gelopen.
Wat zijn mijn verbruikte calorieën om daadwerkelijk af te kunnen vallen, want dat is het doel, en hoeveel calorieën mag ik nu eigenlijk eten?
Een PAARS hulpje in de “huishouding” zou dus zeer welkom zijn.
Ik zou hem heel goed kunnen gebruiken voor alle verschillende sporten die ik beoefen. Wielrennen, hardlopen, schaatsen, enz. Een echte sportman als ik ben kan eigenlijk niet zonder een Garmin vivofit meter.
Na mijn gastric bypass (maagverkleining) vorig jaar november ben ik inmiddels meer dan 30 kg afgevallen en moet nu veel blijven bewegen van de artsen om nog meer kwijt te raken. Daarom gaan wij nu vaak 's-avonds en in het weekend forse wandelingen maken. Het zou een stimulans zijn om met behulp van zo’n apparaatje precies je afstand en verbruik te kunnen meten. Mocht ik tot de gelukkigen behoren, dan maakt de kleur me helemaal niets uit.
Wat ik zou gaan doen met zo’n mooie paarse Vivofit? Gebruiken bij het trainen voor de bergwandelvakantie die ik in augustus ga maken. Dat wordt een bijzondere vakantie, na jaren van niets doen en fors overgewicht is de knop omgegaan. Met behulp van een coach ben ik ruim 30 kg afgevallen en heb ik het na jaren aangedurfd om eindelijk weer eens een wandelvakantie te boeken. Wat een mens zichzelf toch aandoet! Zo’n Vivofit zou een perfect maatje zijn om mij te helpen bij mijn trainingen en mijn nieuwe leven.
Stappen tellen, calorieën kwijtspelen, draadloos synchroniseren met iPad of PC, het zijn allemaal dingen die me wel aantrekken.
Mocht ik winnen, dan zijn alle kleuren goed, maar mijn volgorde van voorkeur is
zwart, grijs, groen, blauw, paars
Tijdens mijn wandelingen in Thailand vraag ik me weleens af hoeveel ik gelopen heb en belangrijker, hoeveel ik nog moet. Dus daar ga ik hem voor gebruiken mocht het lot me gunstig gezind is. De kleur maakt me niet uit …