Win de nieuwe Garmin vívofit activiteitsmeter t.w.v. 119 euro

Ik zou hem gebruiken tijdens de werkdag, om zo in de gaten te houden wanner het tijd is om weer te bewegen (ik weet dat ik te veel zit). Het zou me helpen om mijn suiker goed onder controle te houden. (Zwarte vindt ik leuk)

Ik zou hem zoveel mogelijk proberen te dragen om mijn dagelijkse activiteiten in de gaten te houden. Omdat ik wil trainen voor mijn hiking trip door India (aankomende zomer) zou ik op deze manier een goed beeld kunnen krijgen over mijn vooruitgang.

“…op welk moment jij de vívofit activiteitsmeter van Garmin wilt gaan gebruiken…”

Gewoon als het uit komt, dat lijkt mij het gezondste.

Doet u mij maar een paarse.

Ik zou graag de zwarte vivofit willen winnen. Ik leidt al een actief leven en ging bijvoorbeeld vanmiddag even naar de McDonald 20 km verderop met de fiets om een hamburgertje te eten. Maar misschien zou deze vivometer me élke dag en élk uur helpen de juiste keuze te maken voor een actief leventje!

eel mooie geschenk om in vorm te komen en blijven. Er moeten wat kilo’s vanaf. Dit kado laat je dat beheerst doen. Laat niet alleen de standen, maar ook je hartslag, slaap etc. Dus minder kilo’s maar op een verantwoordelijke manier.
groetjes
ad

Hallo! :slight_smile:

Als eerste is het natuurlijk, ‘Meten is Weten’. Als student doe je onderzoek naar de meest leuke en uitdagende onderwerpen. Naast de standaard metingen bij bijv. het hardlopen, zou ik ook graag willen weten hoe het lichaam reageert als je bijv. zenuwachtig bent(tentamen weken op de UNI) en hoe dit dan gemeten word door de Garmin activiteitsmeter. Daarnaast de gezonde spanning, de opgewondenheid wanneer ik bijna het vliegtuig uit ga om mijn vriendin na 4 weken weer te zien(Bulgaarse). Door alles te onderzoeken en te registeren krijg je een beter beeld en zou ik het dus graag op bovenstaande, twee unieke momenten wil gaan gebruiken.

Graag maak ik kans op de zwarte variant.

Groetjes,

Martijn

Hallo,

ideale booster om na een lange inactiviteit terug in gang te schieten en resultaat te boeken.
Een groene of blauwe vivofit activiteitsmeter heeft mijn voorkeur,

*k wil graag een zwarte *vívofit activiteitsmeter winnen, die ik dan ga gebruiken tijdens het mountainbiken en op de sportschool. Daarnaast ben ik benieuwd hoeveel ik eigenlijk beweeg op mijn werk, dus hij gaat ook mee naar school (ik sta voor de klas). Kan ik gelijk een les geven over het belang van gezonde voeding en voldoende bewegen.

Hiermee zou ik de winterkilootjes sneller kwijtraken en misschien zelfs niet meer aanmaken volgende winter ?
Zwart of grijs voor mij !
:varen:

Ik zou hem graag willen winnen, omdat ik de neiging heb om “over the top” te gaan tijdens het sporten. Ik ben heel slecht in maat houden en doe eigenlijk nooit aan herstelmomenten. Daarnaast heb ik heel snel last van een verhoogde hartslag en is het met zo’n apparaatje heel gemakkelijk om bij te houden of dit niet te hoog wordt.
Daarnaast ben ik eigenlijk wel benieuwd naar mijn werkelijke hoeveelheid slaap en wat de vivofit mij daarin kan adviseren.
Een paarse kleur vind ik wel leuk. Deze matcht bij mijn zwart/paarse sportschoenen. :wink:

Beste mensen, ik zal deze keer niet om de hete brij heen draaien. Ben razend benieuwd naar de statistieken tijdens bedsport! Het lijkt me namelijk een gezonde vrijetijdsbesteding :nod: Mocht de vívofit mijn vermoedens bevestigen dan lijkt het me toch een legitieme reden om meer aan bedsport te doen? Met de vívofit als bewijs kan ik tevens mijn vrienden overtuigen om er één aan te schaffen!

Kortom: ik gezond, vrienden gezond, Garmin financieel gezonder. Heb de voorkeur voor een paarse vanwege m’n vriendin die meent dat paars geen kleur is voor mannen…

Iedereen succes verder!

PS zou hem sowieso 24/7 dragen, uitermate interessant en nuttig gadget

Wat een leuke actie.
Door een knie blessure toch niet meer zo goed kunnen hardlopen en daardoor nu wat meer aan de wandel.
Voor mij is het moeilijk in te schatten hoeveel ik gelopen heb. Over twee weekjes ga ik 8 dagen wandelen aan de Dalmatische kust in Kroatie en het lijkt me helemaal te gek om dan met mijn nieuwe Garmin te kunnen bekijken hoeveel ik gelopen heb zodat ik daarna ook gemotiveerd ben om actiever te blijven. Een paarse ziet er wel vrolijk uit.
Groetjes,

Mieke

Bij de vele wandeltochten in de bergen is dit een interessante toevoeging aan de uitrusting, uiteraard bij andere wandeltochten zal de Garmin vívofit activiteitsmeter ook mee gaan als uitrusting. De paarse uitvoering past uitstekend bij mijn uitrusting.

WoW wat een onwijs gave activiteitsmeter!! Op zich kan ik mezelf aardig stimuleren, motiveren en activeren om in beweging te komen, maar wat extra stimulans kan zeker geen kwaad! Dat hij ook mijn slaap kan meter vind ik interessant, ik zou hem hier als eerste voor gebruiken :slight_smile:
Alle andere functies worden zeker door mij uitgetest en mateloos herhaald worden :wink:

Dit zou een leuke gadget zijn als aanvulling bij alle spullen die we al hebben gekocht voor onze survival deze zomer. Bij al onze voorbereidingen, wandelingen ed, kunnen we dan kijken hoeveel we eigenlijk doen. Ook ben ik wel nieuwsgierig wat ik op een werkdag verbruik, aangezien ik dan ongemerkt de hele dag wel loop. Als ik hem mag winnen, dan het liefst in zwart.

Leuk, handig en inspirerend zo’n activiteitsmeter. In Nederland denk ik een gezonde levensstijl te hebben; voeding, slaap, beweging. Maar is dat ook zo? En hoe staat dit in verhouding met backpacken, waar je een andere levensstijl hebt? Oftewel de Vivofit activiteitsmeter draagt bij aan een goede balans in het leven, helpt doelen na te streven en zorgt voor een gezonde levensstijl. Paars is de kleur van kracht, dat lijkt me in alle opzichten passend!

Ideaal om de conditie tijdens het Nordic Walkingen op peil te houden. Met de hond lange wandelingen te maken en naar mijn lessen in de stad te fietsen.
Hm, ik doe al meer dan ik dacht:)

Heb een herseninfarct gehad en moet veel bewegen
Vroeger deed ik veel aan sport, maar dat gaat niet meer.
Wandelen enz gaat wel goed.
Is moeilijk soms en ik denk dat deze activiteitenmeter mij daarmee kan helpen.
Als ik voor een kleur moet gaan, dan graag de Zwarte.

Wauw ik zou deze tijdens het hardlopen willen gebruiken! Over een maand ga ik naar New York en ook daar zal ik uiteraard braaf elke morgen door Central Park lopen en dan komt deze activiteitsmeter heel goed van pas!

Ik zou deze polsband samen met de garmin edge willen gebruiken voor het registreren van wandel / en fietstochten in Nederland en daar buiten. Zodat ik nog beter mijn conditie in de gaten kan houden. Kleur maakt niet uit … het zijn 5 leuke kleurtjes