Win de nieuwe Garmin vívofit activiteitsmeter t.w.v. 119 euro

Nu, boven de vijftig is het belangrijker dan ooit fit te blijven. De Vivofit is daarbij dan een handig hulpstuk. Lichtgewicht, veel functies, duidelijk scherm, etc. etc. De kleur zwart staat mij wel aan.

Ik ben herstellende van ziekte en moet o.a. hierdoor mijn conditie weer gaan opbouwen. Volgens mij is de zwarte Vívofit meter hier ideaal voor, overal draagbaar!

Met mijn 73 jaar zou ik hem de hele dag aanhebben en nog meer wandelen, graag de zwarte.

In augustus ga ik klettersteigtochten maken in Oostenrijk. Voor die tijd moet ik nog wel wat trainen.
Maar ook hoop ik dat het een stimulans is voor mijn steeds sluimerende goede voornemen om meer te bewegen.
De zwarte graag.

Ik keek eerst eens op website van Garmin en toen dacht ik : wat een knap ding is dat.
Eind dit jaar ga ik met pensioen en mei volgend jaar plan ik om mee te doen in de stadsloop
van Gent (Belgie). Stilaan wil ik daarom mijn sportieve prestaties beetje aanwakkeren.
Ik hoop dat de PAARSE Garmin mijn ideale sparring-partner mag worden ??
Sportieve groeten uit Belgie.

Ik wordt binnenkort weer opnieuw vader en ben zeer benieuwd hoe dit mijn activiteit en calorieverbruik beïnvloed :hihi:
Ik zou graag de zwarte variant willen bemachtigen!

Ik doe veel aan fitness en ik wil beginnen aan hardlopen. Vooral bij het hardlopen zou dit goed van pas komen. Als ik win, graag de zwarte.

Eind dit jaar ga ik naar Nieuw-Zeeland voor minstens drie maanden, en het lijkt me erg leuk om met deze prachtige vivofit meter alle wandelingen en hardlooptochtjes bij te kunnen houden. Zo sport ik nu namelijk zo’n vier keer per week en dit wil ik dan ook graag proberen vast te houden op reis, want gezond (bezig) zijn is natuurlijk erg belangrijk! En ik denk dat je met zo’n hele mooie (zwarte) vivofit activiteitsmeter wel moet gaan bewegen!

Ik zou hem bv. gebruiken bij het moestuinieren, kan ik eens zien als ik getuinierd heb of ik hier net zoveel calorieën mee kan verbranden, als een uurtje naar de sportschool. Ik vind paars trouwens wel een geinig kleurtje!

Grinnik: Als ik hem zou winnen zou ik eens kijken hoeveel calorieën ik tijdens het slapen verbrandt :slight_smile:

Serieus: ik ben fan van Garmin, we hebben een (auto) navigatie-apparaat van Garmin, in mijn ogen kan er geen TomTom tegenop.
Graag zou ik dan ook mijn ietwat-te-grote smartphone waarop ik mijn ren- en fietssessies bijhoudt verruilen voor zo’n handig klein Garminnetje.

Kleur is van ondergeschikt belang.
Zwart past overal bij, maar aangezien mijn sportkast vol hangt met zwart, zou zo’n paars ding uiteraard meer opvallen.
Kortom: ik hoop een zwarte OF een paarse te winnen.

Dat is een briljant hebben dingetje zeg.
Ik ben inmiddels de 60 voorbij en niet meer actief in de zin van werk. Het is hartstikke belangrijk voor mij om lichamelijk actief te blijven heb ik het laatste half jaar gemerkt. (allerlei vage klachten). Meestal lukt dat goed als ons leventje z’n gewone regelmaat heeft. Maar als we visite hebben zijn veel activiteiten met mes en vork of op een andere mannier sociaal. Of als ik weer een leuk projectje achter de computer heb vergeet ik in mijn enthousiasme mijn “bewegingen” nog wel eens. Dit lijkt een goed oplossing om mij er aan te herinneren met mijn lijf bezig te blijven.
Kleur vind ik niet echt belangrijk…het liefst zo onopvallend mogelijk.

Tja, ik weet natuurlijk niet hoe jullie de spaties zetten. Bij beide antwoorden worden exact dezelfde letters gebruikt, maar staan alleen de spaties anders.

Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit,
Vertaling: De stad van engelen, de grote stad, de woonplaats van de Smaragdgroene Boeddha, de ondoordringbare stad (in tegenstelling tot Ayutthaya) van de god Indra, de grote hoofdstad van de wereld die met negen kostbare edelstenen is begiftigd, de gelukkige stad, rijk aan een enorm Koninklijk Paleis dat de hemelse woonplaats gelijkt waar de gereïncarneerde god regeert, een stad die door Indra is gegeven en die door Vishnukarn is gebouwd.

De grote droom van mijn man en mij gaat uitkomen…de Camino naar Santiago de Compostella lopen en ik zou heel graag de paarse Vivofit mee willen nemen.

Ik ga voor de blauwe die ik dan dagelijks naar kantoor aan zou doen. Ik wil ook op kantoor meer bewegen (traplopen, wandelen tussen de middag, oefeningen bij mijn bureau) en dan meten hoe druk ik wel niet ben. Op dagen dat ik weinig kan bewegen zoals bij zakenreizen, dan wil ik sowieso dit compenseren. Maar dan heb ik wel meetpunten nodig. 's Avonds bij thuiskomst wil ik bij het hardlopen ook meteen doorgaan met mijn activiteiten bij te houden. Het liefst gewoon alles centraal opgeslagen.

Als stok achter de (deur) bank, om daar wat vaker vanaf te komen. Zwart lijkt hij me al opvallend genoeg :wink:

Beste,
Sinds mijn pensionering is mijn regelmaat qua sporten een beetje zoek. Met als resultaat natuurlijk dat mijn buikje wat is toegenomen.Deze activiteitsmeter zou dus wel uitstekend van pas komen. Het voornemen is er al, maar de herinnering, en opvolging moeten nog komen!
Ik zie mij al stappen, lopen, en fietsen met mijn zwarte vivofit. Dankuwel!:vrede:

Ik denk dat ik deze de gehele dag zou dragen. Niet alleen tijdens het sporten. Je bent de gehele dag eigenlijk veel bezig. Zo kan ik mooi alles bijhouden…

• Updated - - -

Ik zou graag een zwarte willen hebben

Zo wie zo leuk om iets te winnen en te gebruiken voor diverse activiteiten dus het fietsen en lopen wat ik doe en ook voor de wandelvakantie die ik begin juni ga doen in de Dolomieten.
De kleur zou mij niks uitmaken maar misschien na gebruik eens uitleggen waarom we er allemaal een zouden willen hebben.
Jan Hess

Ik wil de Vívofit activiteitsmeter van Garmin gaan gebruiken tijdens mijn werkdag omdat ik veel op de computer moet tekenen en dan zo geconcentreerd ben dat ik uren achterelkaar niet beweeg. De activiteitsmeter zou me zeer goed uitkomen om me te laten weten wanneer het tijd is om te bewegen.
Als ik win zou ik graag de zwarte uitvoering willen.

Nu ik ga stoppen met werken, kan ik met een vivofit-armband de hele dag bijhouden of ik wel beweging genoeg ga krijgen. En wanneer ik win, graag een paarse.