* Wimbledon 2010 *

Nog iemand hier die het Wimbledon volgt? Ik in ieder geval wel als redelijke tennisgek :smiley:

Robin Haese heeft vandaag de 2e ronde bereikt en mag nu in de 2e ronde aantreden tegen Nadal. Daar wordt ie waarschijnlijk naar huis gemept, maar goed, dan heb je wel tegen de grote Nadal mogen spelen :vak01:>>>

Helaas, ik moet het met de website doen van Wimbledon.

Deze bedoel je? www.wimbledon.org

Er is ook een iphone app van zie ik, zal ik thuis eens uitproberen.

Ja, die. Dan klik ik op `live´ en dan krijg ik een soort van scorebord en kan ik zien hoe de wedstrijd verloopt, de filmpjes die je kunt zien zijn niet live en alleen van hoogtepunten, maar toch leuk om zo wat te kunnen zien.
Is het gelukt met de iphone?

Zodra ik thuis ben ga ik 'm erop zetten. Ik post hier wel of het wat is.

Spannende partij op dit moment tussen Llodra en Roddick!

6-4
4-6
1-6

en nu 5-5

Nu gaat ie ook lekker bij Federer en Bozoljac, 6-3, 6-7 en nu 4-2.
haha, ben meer bezig met de standen bijhouden dan het werk, dus daar ga ik nu even verandering in brengen… tot later!

De iphone app van Wimbledon is gratis en wel leuk. Handigste is de live standen van alle banen. Ook kun je er de schema’s bekijken, spelersprofielen en veel meer.

We mogen trots zijn op Haase!

Ik zal straks het duel Clijsters-Henin volgen op de televisie!
Ik denk dat Clijsters deze partij gaat winnen!
groetjes:georgessiam.

In ieder geval wint België deze partijcheer

En inderdaad, Clijsters! Beetje rare wisselende partij, wel leuk om te zien.

De wimbledon radio staat zachtjes aan, volgens mij heeft Federer het een beetje moeilijk…

Zo zeg, Federer verslagen en Nadal staat ook achter, zullen we een nieuwe top 3 krijgen dit jaar? Ik moet eigenlijk weg naar de bank, maar vind het even te spannend :biggrin:

Ik zit nu ook Nadal te kijken. 1-1 in sets en Nadal heeft net gebroken, serveert met 3-2 voorsprong.

Federer eruit…is zijn tijd voorbij of alleen een dip?

Hoi vrienden van wwz:over de vrouwen finale vandaag,hoop ik dat Zvornereva het gaat halen van die “arrogante” Serena Williams.

Helaas pindakaas Georgessiam… het is haar toch gelukt om te winnen, maar ik herken wel wat je bedoelt.
Morgen wordt het hopelijk een spannende wedstrijd, een 5-setter, may the best man win, al hoop ik dat het Berdych wordt. Niet dat ik Nadal niet mag, maar ik gun het Berdych gewoon net iets meer.