Wildlife projecten

Hoi hoi…

Ik ben Angela en ben 24 jaar oud…
Ik zou graag een maand naar Zuid Afrika willen om vrijwilligerswerk met dieren te gaan doen…
Heb 2 voor mij aantrekkelijke opties maar kom er niet zo goed uit…
De 1ste is met activity internationaal: lion breeding project…
En de 2de is met Kameleon adventures: paardenopvang centrum…

Heeft iemand daar ervaring mee en mij daarmee met mijn keuze kan helpen.,. of iemand die hetzelfde wil doen miss samen met mij…
Het gaat om de maand Februari 2009…

Ow nog een vraag heb je heel veel last van enge beesten in Zuid Afrika.,. bedoel meer in je slaapkamer enz… Hou ook echt niet van muggen kan daar niet mee slapen en hoorde dat dat al minder is met een klamboe om je bed…

Alvast bedankt,

Groetjes Angela…

Hoi Angela,

Enge beestjes zijn er volop in Februari :slight_smile: Daarom slaap je ook onder de klamboe en zijn er vaak horren in de ramen.

Kameleon adventures is van Linda, en die kennen wij goed, woont hier in de omgeving. Mail haar anders eens? Ik geloof dat ze momenteel in Nederland is zelfs.

Succes ermee!

Groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

Hoi Angela,

Een paar posts eerder staan ook al een aantal tips over vrijwilligerswerk. Ik heb zelf hele goede ervaringen met Cheetah Outreach in Stellenbosch. Werk je met jachtluipaarden / cheetahs in de Westkaap. Erg leuk team. Je moet wel minimaal 6 weken beschikbaar zijn als vrijwilliger.
Kijk maar eens op www.cheetah.co.za klik naar ‘ons team’ en dan naar de uitvoerige informatie voor internationaal vrijwilligers.
Of de moederorganisatie in Namibie: Cheetah Conservation Fund. Doen ook heel goed werk. www.cheetah.com

Groetjes en alvast heel veel plezier straks hier in Zuid-Afrika. Als je in februari komt, is een klamboe alleen maar érg gewenst! Je zult dan zeker te maken krijgen met insecten e.d. Maar malaria oplopen is ook niet leuk - mocht je in malariagebied terecht komen! Voorzorgsmaatregelen klinken dan wellicht wat minder leuk maar een klamboe is dan nog een van de meest romantische oplossingen :wink:

Groetjes,
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com

Hoi hoi…

Ik heb iig besloten dat ik gah in febr :)…
Ik ben nu alleen aan het kijken of ik 2weken activity internationaal (lion breeding project) en 2weken kameleon adventures (paarden opvangcentrum) kan mixen…
Heb die Linda daarover gemaild en wacht nog op antwoord…
Zal ook activity internationaal erover mailen gaan…

Groetjes…