Wildlife project Afrika

Als ik dat moet gaan uitleggen heb je je kennelijk niet veel in Zimbabwe verdiept.

ik ben al in zimbabwe geweest (januari 2011)en moet je bekennen dat het leuker volk is dan in botswana en namibie!!

Ben ik het niet met je eens maar dat doet er ook niet toe. Een betaalde baan vinden in Zimbabwe, ik geef het je te doen. Misschien kan je als mijnwerker aan de gang. Die verdienen al snel 5 euro per dag.

Hey Martijn !

Je bent al net zo realistisch als ik en dat wordt je op fora niet altijd in dank afgenomen.

HAHAHA

Inderdaad schijnen veel mensen te denken dat Afrika zit te wachten op blanke idioten die voor dieren willen gaan zorgen en er dan nog voor betaald
worden ook …

Schud iedereen maar een beetje wakker (al zullen ze niet luisteren nu en dan strax denken, dju, die Martijn had wel een punt)

Zimbabwa… why not :stuck_out_tongue:

Have a nice day !

Een reden waarom je geen betaald werk in zimbabwe zou kunnen zoeken is dat je wellicht een baan en dus inkomen van een zimbabwaan ontneemt. De werkloosheid en inflatie in zimbabwe is belachelijk, dus als jij daar ook nog aan bedraagt helpt de boel niet. Denk ook aan de zimbabwanen die in Zuid-afrika vermoordt werden in 2008? omdat ze daar naar werk zochten. Daarnaast zijn grote aantallen blanke boeren in 2008 nog onteigend, verdreven of zelfs vermoord, dus de sfeer is niet echt goed. Ik ben er zelf niet geweest hoor, maar dat lijkt me ook geen goed plan op het moment.