Wildlife Vrijwilligerswerk Zuid-Afrika

Beste forumbezoeker,

Bij deze wil ik mij richten tot mensen die interesse hebben in vrijwilligerswerk. Meer bepaald Wildlife vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika. Enkele jaren geleden was ik namelijk zelf op zoek gegaan naar informatie hierover. Al snel werd duidelijk dat er honderden sites en links zijn waar je dit kan vinden. Hoe vind je dan een goed project? Hoe ben je zeker of het wel is wat jij wil? Moeilijk dus, en daarom ben ik er destijds blind ingesprongen met goede en minder goede ervaringen als gevolg.
Daar wou ik iets aan doen, wildlife volunteering is niet goedkoop (zeker omdat een retourvlucht naar Zuid-Afrika al snel 900 euro kost) dus wil je waar voor je geld, en zekerheid dat het goed besteed wordt!
Ik heb nu zelf een site gemaakt, waarop ik een project voorstel waar ik zelf al 3x ben geweest als vrijwilliger. Op vele sites bieden ze verschillende projecten aan maar moet je met vragen altijd over een aantal tussenstations gaan vooraleer je relevante informatie krijgt.
In de toekomst is het de bedoeling dat er nog meer projecten op worden geplaatst, maar enkel en alleen als ik er zelf geweest ben, en er tevreden van was!
Dus als je interesse hebt om zelf eens de handen uit de mouwen te steken, check dan zeker eens mijn website, en wie weet beleef jij binnenkort wel het avontuur van je leven!

www.volunteerforwildlife.com