wildcard

Hallo.
Mijn partner en ik verblijven in oktober 2018 8 dagen in het Kruger. We gaan dit park van het noorden naar het zuiden doorkruisen. Hierna verblijven we 2 dagen in het Mlilwane en nog eens 5 dagen in Monks Cowl nature reserve. Klopt het dat de individuele som die je ziet staan achter elk park voor elke dag wordt aangerekend ongeacht of je hier overnacht (dus voor mij zou het de som x 8 zijn). Anders zou het voor ons veel voordeliger zijn om de wildcard aan te schaffen. Dank voor de feedback.

Correct, Je betaald idd voor elke dag dat je er bent entrée, dit komt dus bovenop de prijs van een eventueel gehuurde accomodatie binnen Kruger.
Wij verblevenen in 2016 bijvoorbeeld 4 nachten in Kruger, dan betaal je bovenop je gehuurde verblijf ook 5 dagen entrée !
Voor ons, gezin van 3 lag het omslagpunt voor de Wildcard op iets meer als 5 dagen entrée van Kruger !

Klop wat rdieren zegt. Jullie betalen de duurste kaart (Internationale) Reken maar uit… kan zeker uit de Wild Card, bestel deze nu dus online en neem je betaalbewijs mee, als je de Wild cart nog hebt ontvangen on oktober

Ok. Dank voor de reacties. Zal hem maar bestellen.

Als er ook maar een heeeel kleine kans bestaat dat jullie binnen het jaar na jullie vertrek nog eens terugvliegen naar Zuid-Afrika, zou ik de Wild Card pas in oktober kopen. De prijzen worden namelijk ieder jaar vanaf 1 november verhoogd. Maar uiteraard moeten jullie zelf beslissen wanneer jullie ze kopen. Het kan ook nog steeds aan de ingang van het Krugerpark. Ze blijft in elk geval maar 1 jaar geldig vanaf de datum van aankoop.

Als jullie 8 dagen in Kruger zijn, ga ik er van uit dat dit zeven nachten zijn. De huidige prijs per persoon per nacht in Kruger bedraagt 328 Rand (zie hier) en x 14 is dit dus 4592 Rand.
Hierstaat dat de Wild Card per koppel 3830 Rand bedraagt, dus hebben jullie alleen al bij 7 overnachtingen in Kruger 762 Rand gewonnen. Alle volgende parken zijn dan een pure bonus!
Op de laatste link staan ook nogmaals alle parken waar de Wild Card geldig is.

Anderzijds kan ik mij niet helemaal akkoord verklaren met de reactie van rdieren:
De Daily Conservation Fee moet men betalen voor elke dag waarop men één van de parken als dagtoerist bezoekt. Als men in een park overnacht, betaalt men de Conservation Fee enkel per nacht! Dus als men maandagvoormiddag aankomt en er dinsdagavond weer vertrekt, hoeft men maar 1 fee per persoon te betalen.

Veel plezier in Zuid-Afrika!