Wildcard voor iemand die nu nog geen 18 jaar is maar over een maand wel

Wij hebben voor een familie van 2 volwassenen en 3 kinderen een wildcard nodig in mei.

Op dit moment zijn de 3 kinderen nog onder de 18. In april wordt er 1 van de kinderen 18.

Is het raadzaam om nu een family wildcard te kopen? Of moeten we evengoed in mei voor de 18 jarige apart een kaart hebben ook al kopen wij die nu?

Mijn vraag is dus: hebben we in mei 1 family kaart nodig of 1 family én 1 single?

Er staat bij de voorwaarden voor family wildcard:
•Maximum of seven (7) people.
•Limit one (1) adult and six (6) children / two (2) adults and five (5) children.
A child is anyone under 18 at the time of Membership Purchase.
•At least one of the children will be required to show proof of ID.
•Membership is non-transferable, thus person cannot be changed during the course of a membership cycle of 1 year.

Dus ik zou hem nu snel aanschaffen en dan zit je volgens mij gewoon goed met zijn allen op één family wildcard !
Ze kijken dus naar leeftijd op datum van aanschaffen :wink:
Als je hem nu besteld krijg je hem misschien nog net op tijd binnen, ik had eind December besteld en kreeg hem 3e week februari binnen…
Sowieso kom je het park ook wel in met de bevestiging die je per email krijgt :wink:

Zo las ik het ook, dank je.

Ik hoop dat iemand dit heeft mee gemaakt en het ook kan bevestigen. Ik heb overnachting reserveringen in de parken dus toelaten zullen ze mij wel op losse kaart verkoop aan de poorten.

Altijd je betaling en je bevestiging meenemen,mals ke de wildcard nog niet heb. Gaat werken

Dank je. Wij gaan de gok wagen, anders laten we de nu 17 jarige (dan 18) buiten de poorten wachten.

Gewoon in de auto laten zitten… En als ze om hem vragen, dan is die naar het toilet… Maar waarschijnlijk vragen ze dat niet…

Ze vragen er wel om bij de entree van Krugerpark is mijn ervaring, inclusief paspoorten

Er staat dat tenminste 1 kind zijn paspoort laten zien… Dus

Dank je!

Je moet je paspoortnummer invullen bij aankomst, maar ik heb nog nooit zelf mijn paspoort moeten laten zien in het Krugerpark. Het is meestal degene die de registratie doet die zijn paspoort moet laten zien. Maar als je niets zegt, en het ook niet voorlegt zullen ze er niet om vragen. Dat is mijn ervaring tenminste. Dus er zal geen probleem zijn, je volgt uiteindelijk de regels :slight_smile: