Wildcard sanparks

Hallo

Weet iemand of er in Cape Town een kantoor is waar ik bij aankomst, laten we
zeggen binnen een paar uur of een dag een Sanparks Wildcard kan regelen!

Ik doe dat liefst ter plekke en cash omdat we minder goede ervaringen hebben met
vooraf betalen en boeken en ook vanwege de creditcard gegevens die almaar
op het net worden ingevoerd!

Alvast bedankt!

Groet Peter

Dit is denk ik helemaal niet nodig. Volgens mij kun je de kaart gewoon aan de ingang van het park kopen.
Wij hebben in ieder geval vorige maand onze kaart gewoon bij het eerste park wat we bezochten gekocht (in ons geval Golden gate NP)

1 like

Echt niet nodig om dat daar te doen, gewoon bij het eerste Sanparks deze kaart en dat kan met de creditkaart en of pin pas.
cash hier vraagt om fraude.

@ Frans,
Golden Gate ligt volgens mij niet in de Kaap…

@ Thatch22,
Men kan de Wild Card echt niet zomaar in eender welke Sanparks-vestiging aanschaffen hoor - ik spreek uit ervaring.

Hallo Peter,
In Kaapstad is er blijkbaar maar 1 ideale plek waar je daarvoor terecht kan, namelijk in de Tokai Road, zie http://www.sanparks.org/parks/table_mountain/about/contact.php

Groetjes,
Toetske

1 like

Hallo

@Toetske

Golden Gate NP. ligt wel degelijk in de kaap, net ten noorden van Lesotho,
en valt gewoon onder de 80+ Sanparks en dus ook onder de wildcard!

Volgens vrienden aldaar die deze morgen gebeld hebben moet het mogelijk zijn
om bij de ingangen van alle aangesloten Sanparks een wildcard te kopen!
Maar we gaan dat zeker niet afwachten omdat we in Kaapstad aankomen en enkele
dagen blijven dus zullen de vestiging in Tokai Road opzoeken!

En wat betreft betalen, pinnen of cash heeft voor mij de voorkeur boven de creditcard,
die gegevens wil ik niet elke keer overal te grabbel gooien!

Groet en veel planplezier

Hallo Peter,

Het prachtige Golden Gate NP ligt wel degelijk in de provincie Vrystaat / Free State en niet in Western of Eastern Cape. Tot Kaapstad moet je nog 'n dikke 1000 km rijden…
In januari was men er accommodaties aan het vernieuwen waardoor een paar bungalows niet beschikbaar waren. In ieder geval heel mooie streek om te wandelen.

Groetjes,
Toetske

[quote=“toetske, post:4, topic:140052”]

@ Frans,
Golden Gate ligt volgens mij niet in de Kaap…

Dat was ook niet wat ik wilde zeggen. Ik wilde alleen maar zeggen dat wij de kaart gewoon bij het eerste park wat we bezochten gekocht hadden (en in ons geval was dat golden gate, en dat ligt inderdaad niet in de kaap).