Wil mijn computer bedrijf in India openen

Hallo mensen fijn dat jullie effe de tijd nemen om dit te lezen.

ik ben anand bijna 24 jaar ben half hindi half nederlands ik zou heel graag daar mij bedrijf willen opzetten. een nieuw fris geheim concept .
en ik zou daar ook direct wonen natuurlijk zouden jullie mij misschien adviezen kunnen geven over het wonen en openen van een zaak alvast bedankt groetjes anand

Hoi anandkewal,

Leuk dat je een bedrijfje wilt starten in India, maar je moet wel met een aantal zaken rekening houden.
De belangrijkste is, dat je als “buitenlander” niet een bedrijf kunt starten als je niet een Indiase partner hebt.
Daarnaast is India qua prijzen op de arbeidsmarkt nog erg gunstig, maar de concurentie rukt er steeds harder op en je moet dus wel een heel goed plan hebben :wink:

Je zegt dat je half hindi, half Nederlander bent, dus ik weet niet wat voor paspoort je hebt of dat je er misschien 2 hebt, want dat zou de zaken al weer een stuk vereenvoudigen.
Heb je al een plaats op het oog waar je je zou willen vestigen?
Misschien kun je iets meer vertellen over je idee, dat maakt het weer wat makkelijker om mee te denken.

Groetjes en succes!

hallo Anand,

waar in india wil je starten? aan hoeveel werknemers had je gedacht? heb je projecten in Nederland en wil je die uitwerken in india?
ik ben van belgische origine en ben een bedrijf gestart in india dus kan je helpen indien je me meer concrete info kan bezorgen van wat je wil en hoe je alles ziet…
je mag me contacteren via volgende mail : xxxxxxxxxxxxxx

Niet toegestaan om je emailgegevens te posten hier op wereldwijzer !
Mensen kunnen je altijd een priveberichtje sturen voor verdere details.
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam Forum Admin.