Wil je sumatra ontdekken

Wil je Sumatra ontdekken,boek dan hier,en vraag naar jojo munthe.

http://mitratoptour.com/:chin:

Welke tours heb jij met hen gedaan die je aanraadt?

Wij hebben een reis door maleisie gedaan,en daar was jojo onze gids,hij is geboren op sumatra,en word veel ingehuurd door reisorganisatie,s zoals oa fox,nu is hij voor zich zelf begonnen op sumatra.hij spreekt nederlands,wat hij zichzelf heeft aangeleerd.
Volgende week gaan wij naar bali,en daar zullen we elkaar weer ontmoeten.
En dan gaan we gelijk de 9 dagen trip bij hem boeken,dat lijkt ons wel de mooiste,dat combineren we dan gelijk met bali.:chin:

Goede reis! En ik hoop op een mooi verslag na afloop :slight_smile: Sumbar heeft ook goede info over Sumatra gegeven, misschien hebben jullie straks aanvullingen?

1 like

Die 9 daagse reis is wel heftig en zeer vermoeiend! Je moet wel een ijzersterk uithoudingsvermogen hebben en goed zitvlees. Om op een dag Bukittinggi en de gehele omgeving te bezoeken vind ik gekkenwerk. :frown: Ik ben er verschillende keren geweest en alleen al het Maninjau meer is een bezoek van een dag waard. Het lijkt mij allemaal een beetje amerikaans, korte broeken witte benen, een rood hoofd en natte plekken van het zweten, hollen achter de gids aan. Maar ieder zijn meug.
Ik mis wel de prijslijst op jojo’s website.

1 like

Bedankt voor de tip,misschien is het beter om wat meet tijd te nemen,dit overleggen we wel met jojo,wij hebben in ieder geval tijd zat!
De prijzen zijn op aanvraag,want alles gaat in overleg,hoe je de reis wil hebben. :chin: