Hallo allemaal,
Het heeft even geduurd, maar vandaag hebben wij ook akkoord gekregen om later terug te vliegen, zonder extra kosten (ondanks de geboekte R-klasse).
Super, we gaan dus op 4 september terug, en kunnen nog uitgebreid ter plekke de verjaardag van Tess vieren!!!
Dank aan Hr. Arnold Ottens van 333 Travel en Eva Air!!!
Goed nieuws ! Zie dat het idd even geduurd heeft sinds je laatste posting, maar ik ben blij voor jullie dat het gelukt is en dat jullie de verjaardag van jullie dochter daar nog kunnen vieren ! Super !
Zoals ik het al heb gezegd tervoren,ben ik bang als ze sâavonds met vertraging schiphol aankomen,dan wordt het ook overnachten voor Georgessiam,en daar heb ik toch geen goesting voor.Je moet al rekenen je verlies al een uur (immigratie+bagage afhandelingen)vind het maar âLinke soepâ!!g.s Bkk Th.:chin:
Ai das zeker linke soep! Maar de laatste keer stonden wij vanaf de landing met nog geen 30 min buiten! T ging echt vliegensvlug. We zijn om 8.30 geland en zaten om 9.15 in de trein naar Rotterdam!
Dus als dat jou ook overkomt dan zit je goed!
En mocht je je trein missen, wees dan slim. Dat ben je vast wel;-) Maar neem geen hotel in Amsterdam/Schiphol. Rijd desnoods eerst naar Rotterdam of desnoods Roosendaal en pak daar een hotelletje. Scheelt je zeker in de kosten!
George als dit het geval mag zijn dan zou ik zeggen ik heb altijd een bedje vrij voor je ik woon niet direct naast schiphol maar zân uurtje er vandaan richting belgiĂ« wel te verstaan als je echt voor een suprise komt te staan dan zou ik zeggen bel even dan is er altijd wel wat te regelen ik zal mijn tel. nr. even per persoonlijk bericht sturen
Ah wat lief van je Dirk! Ik heb er ook aan zitten denken,maar kan GS alleen maar een bank aanbieden. Heb geen plek verder. En dat wil ik iemand na zoân reis niet aan doen;-)