graag zou ik jullie advies willen, zit een beetje in mijn maag met het volgende
wij zijn vanaf 29 juni in Jakarta, vliegen 3 augustus weer terug vanaf Denpasar naar Amsterdam
De bedoeling was om vanuit Jakarta aan te sluiten bij Djoser junior of Koning AapKidz voor een groepsreis, daarna nog 2 weken zelf invullen op Bali.
Echter, die 2 reisorganisaties hebben nog geen boekingen op die datum, dus geen gegarandeerd vertrek, waardoor wij hier ook nog niet op willen boeken.
Sawadee heeft ook wel een soortgelijke reis, maar die vertrekt pas 9 juli, wat wil zeggen dat wij eigenlijk onbedoeld een dag of 10 op Java zijn om zelf in te vullen.
En ergens heeft Java gewoon niet onze voorkeur…dus nu ben ik bezig om te kijken of we naar Sumatra kunnen voor die week. Vliegtickets zijn echter behoorlijk aan de prijs voor 4 pers (met Garuda).
Dus eigenlijk is mijn vraag: Is Java, net als Bali, geschikt om rond te reizen met 2 kinderen, is het ook een leuk eiland. Of toch naar Sumatra gaan? Ik had echt liever Bali gedaan, maar moet helemaal omschakelen, wat vast gaat lukken, maar hoop dat iemand me toch enthousiaster over Java kan krijgen.
De laatste week op Bali is overigens al vastgelegd, en de tickets kunnen we niet wijzigen.