Of ik deze vraag hier moet stellen weet ik niet maar weet iemand hier hoe het staat met Wifi in Australië, en dan voornamelijk op campings.
Volgend jaar gaan mijn vriendin en ik 6 weken reizen van Cairns naar Melbourne met een camper, daar wil ik natuurlijk een leuk blog bij houden en daar heb je internet voor nodig.
Verwacht niet dat eea gratis is maar als ik er voor betaal is er dan een redelijke snelheid beschikbaar. Of is het een beter idee om een mifi router te huren/kopen met een locale prepaid card van bv Telstra of een andere provider.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel dit is een Mifi Router
Op steeds meer plekken is redelijk goede wiki beschikbaar. Zeker aan de drukkere oostkust. Mogelijk niet op elkecamping, maar is elke dag een blog nodig?
Nee we hebben zeker niet iedere dag Wifi nodig maar ik wel mijn twitter/facebook bijhouden en daar ga ik toch Wifi voor gebruiken. En ik wil zeker om de paar dagen het blog bijhouden.
Maar natuurlijk dat ik daar niet aan gedacht heb, Mc Donalds bied ook free wifi aan net even gekeken op de site en aan de oostkust zitten er inderdaad voldoende vestigingen van de hamburger bakker:)
Inderdaad, daar had ik ook niet aan gedacht. Wij gaan dit jaar voor 2 maanden naar de oostkust, van Cairns via Sidney en Melbourne naar Adelaide, om van daaruit naar Alice Springs te gaan. Dan nog 2 maanden naar Nieuw Zeeland. Mc Donald, wie had daar nou aan gedacht. Dan kan ik ook mijn log bijhouden voor de thuisblijvers. Die zijn toch wel benieuwd wat we daar allemaal uitspoken. Hele goede tip, bedankt daarvoor. Kan ik gelijk een hamburgertje meenemen.