Wifi in vietnam

Ga je binnenkort naar Vietnam(Cambodja) . Misschien een idee om een laptop ( minilaptop) mee te nemen. Ben net terug uit Vietnam en Cambodja en had spijt dat ik hem niet mee had genomen. In de meeste hotels, restaurants en cafe’s kun je gratis internetten met een draadloos internet. Misschien een tip voor iedereen die nog gaat.

Groetjes Kiki

1 like

Bedankt voor de tip Kiki!

Groetjes,

Anne-Jitske

Hallo, mijn naam is Bertha en ik ben hier nieuw. Ik kwam deze deze site tegen toen ik probeerde erachter te komen of het zin heeft om mijn tablet mee te nemen naar Vietnam. Ja dus. Ik vertrek op 18 januari.

Hallo Bertha,

Ik wil er nog aan toevoegen dat je in heel Hoi An wifi hebt, dus niet alleen bij de restaurants en hotels, maar in de gehele stad.

Is eind april operationeel gegaan en uitgetest daar mensen die daar toen waren.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=136841

Het plan is om dit in meerdere steden te doen; ik zal elke nieuwe stad vermelden bij de laatste reisnieuwtjes.

gr.
Ton.

Hoi Ton, dankjewel voor de tip. Ik blijf zo’n 4 dagen in Hoi An dus dat komt goed uit.
Groetjes,
Bertha

Zitten nu in Hanoi en je hebt hier idd OVERAL internet! supernice! kan je mooi skypen met het thuisfront! Dat stadsbrede netwerk in Hoi An ga ik eens proberen als we daar zijn!.. meestal is het in Hanoi kwestie van bij het kroegje waar je zit even het password opvragen en je bent online! hotels hebben overigens ook allemaal free wifi!