Wifi in Hoi An

Beste mensen,

Misschien iets voor mensen die de komende tijd nog naar Hoi An willen daan en een smart phone hebben of een tablet met internet.

Sinds afgelopen woensdag is er een wifi netwerk in gebruik gesteld in Hoi An en omgeving.
Weet niet tot hoever dit gaat, maar Hoi An stad is er wel van voorzien.

Misschien dat er mensen zijn die dit kunnen uitproberen de komende tijd.

Inloggen als volgt.

Users who want to be connected will be automatically led to the website hoiannet.vn, where they would put in “hoiannet” as the username and “megawifi” as the password.

Geheel artikel

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

gr.
Ton.

3 likes

Momenteel zijn we in Hoi An, we zullen vanmiddag eens kijken of het werkt!

Wifi in Hoi An werkt prima! We hebben het zowel op onze smartphones als op onze laptop getest.

Je hoeft overigens geen gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Wanneer je verbinding maakt met het netwerk wordt je doorgeschakeld naar een website. Er staat dan een grote groene knop met ‘FREE’, hier op klikken en je hebt internet!

Het is zelfs snel ook! Ik heb op straat geskyped + videobeeld met een vriend in Nederland. Gewoon omdat ik wilde testen of het kon :stuck_out_tongue:

1 like

Super gaaf! :wink:

Groetjes, Anne

Werkt inderdaad prima!! (anders had ik dit nu ook niet kunnen posten :)) In m’n hotelkamer werkt het niet op dat netwerk, in de lobby echter wel.