Met 3 vrienden hebben we 2 2-kamer appartementen (met dakterras )geboekt via www.blanes.nl. Volgens mij gaat het helemaal goedkomen daar maar het is voor het eerst dat ik in het oude centrum zit. Is er iemand die ervaringen heeft met deze appartementen en daar iets over kan vertellen.
Kan ik mān auto daar goed kwijt en meer van dat soort zaken
hoi,ben je geweest?? naar blanes en in de appā¦blanes. wij willen zomer 2007 en ben even benieuwd hoe jullie het hebben gehad in die app. normaal gaan we op de camping in blanes. ik kan niks vinden over deze app alleen die van jou. ben benieuwd. groetjes harma
Verder zit je echt in het oude gedeelte van Blanes (vlakbij de rotonde met boot, parkeergarage). Je zit er gewoon tussen de spanjaarden in,verwacht geen prachtige uitzicht, je kijkt uit op een smal spaans straatje en de ingang ligt in een steegje wat je bijna voorbij zou lopen maar het heeft allemaal wel iets. Supermarkt vlakbij, de pin vlakbij en verder alles wat in het centrum te vinden is. Het strand is een minuutje of 2 lopen (ook wel druk maar meer spanjaarden) en met 10 minuten lopen zit je in het toeristische gedeelte.
Alle andere keren Blanes heb ik ook in het toeristische gedeelte gezeten maar ik vond dit qua ligging ideaal. Van alles wat zeg maar. Volgend jaar zijn we er waarschijnljijk weer te vindenā¦