wie

Met 3 vrienden hebben we 2 2-kamer appartementen (met dakterras :wink: )geboekt via www.blanes.nl. Volgens mij gaat het helemaal goedkomen daar maar het is voor het eerst dat ik in het oude centrum zit. Is er iemand die ervaringen heeft met deze appartementen en daar iets over kan vertellen.
Kan ik mā€™n auto daar goed kwijt en meer van dat soort zaken

alvast bedankt !!

Adeu,
Robert.

hoi,ben je geweest?? naar blanes en in de appā€¦blanes. wij willen zomer 2007 en ben even benieuwd hoe jullie het hebben gehad in die app. normaal gaan we op de camping in blanes. ik kan niks vinden over deze app alleen die van jou. ben benieuwd. groetjes harma

Hallo Harma, Ik ben er zeker geweest. we hebben het erg goed gehad in 't appartement. Het is geen 5 sterren maar als ik die zoek dan zou ik wel naar een Hilton gaan :slight_smile: We hadden de twee studioā€™s gehuurd. ƉƩn van de 2 was wel erg klein, meer geschikt voor 1 persoon, het ander 2 persoonsappartement was een stuk ruimer. Het grote voordeel bij beide appartementen was de ligging op de bovenste verdieping en bijbehorende dakterrassen. Daar waren we ook het meeste te vinden op de momenten dat we ā€œthuisā€ waren en daarom maakte het voor mij ook helemaal niks uit dat ik in de erg kleine studio zat. De andere appartementen zijn qua indeling onbekend voor me, het nadeel lijkt me wel dat die geen balkon of zo hebben. Tussen de dakterrassen in van beide studioā€™s is wel een stuk terras voor de bewoners van de andere appartementen maar daar heb ik zelden iemand gezien. Het zag er verder allemaal verzorgd uit (6 jaar oud allemaal) , tv aanwezig (weing zenders maar voor mij niet belangrijk),wasmachine aanwezig (toch wel makkelijk) en verder de zaken die je altijd wel in een appartement tegenkomt.

Verder zit je echt in het oude gedeelte van Blanes (vlakbij de rotonde met boot, parkeergarage). Je zit er gewoon tussen de spanjaarden in,verwacht geen prachtige uitzicht, je kijkt uit op een smal spaans straatje en de ingang ligt in een steegje wat je bijna voorbij zou lopen maar het heeft allemaal wel iets. Supermarkt vlakbij, de pin vlakbij en verder alles wat in het centrum te vinden is. Het strand is een minuutje of 2 lopen (ook wel druk maar meer spanjaarden) en met 10 minuten lopen zit je in het toeristische gedeelte.

De appartementen liggen aan de achterzijde van Ć©Ć©n van de drukkere straten in Blanes (Rambla de Joaquim Ruyra) maar daar heb je geen last van. Parkeren voor de deur zal niet lukken. Onze auto stond 2 weken geparkeerd op het grote terrein bij de sporthal. Meestal ruimte genoeg maar de spanjaarden zijn niet altijd te precies met parkeren dus onze wagen was niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomenā€¦

Alle andere keren Blanes heb ik ook in het toeristische gedeelte gezeten maar ik vond dit qua ligging ideaal. Van alles wat zeg maar. Volgend jaar zijn we er waarschijnljijk weer te vindenā€¦

Groet Robert