Wie zit er momenteel op Aruba? Heb vragen!

Lieve mensen,

Momenteel zit ik in het derde jaar van de opleiding communicatie aan de Hanzehogeschool te Groningen. Normaal gesproken met ik zeker van alle keuzes die ik maak, tot nu. Ik zou in eerste instantie stage gaan lopen op Curacao (want Nederlands), maar dit is van de baan. Ik doe momenteel een avondcursus Spaans omdat ik een extra taal wil leren en vandaar dat ik dit ook in de praktijk wil brengen. Echter stageplaatsen in Spanje heeft mijn school niet en bovendien is het moeilijk om met alleen de basis Spaans in Spanje stage te lopen. Vandaar Aruba: Nederlans, Engels en ook Spaans. Wie loopt er momenteel stage of heeft er stage gelopen? Is het eiland veilig? Vertel vertel…

Groetjes,

Nienke Holwerda

Ik heb er jaren gewoond (6) en ben pas sinds kort terug. Het eiland is een van de veiligste plaatsen ter wereld. Natuurlijk moet je wel altijd goed uitkijken en niet met iedereen meegaan ofzo, maar zonder vreemde dingen ben je veilig.

In oranjestad heb je wel een paar straten waar de chollers (zwervers) wonen maar buiten dat is aruba safe!!!

Er is op dit forum zo veel geschreven over het leven op Aruba, even scrollen en (vrijwel) al je vragen zullen wel beantwoord zijn. Heb je dan nog gerichte detailvragen, laat het dan even weten.