dat is heel gemakkelijk te regelen hier! Er zijn veel Nederlanders (en andere buitenlanders) hier die een paar maanden een talencursus komen doen en dan ook komen hockeyen. Je kunt sowieso komen trainen en wedstrijden kun je alleen spelen als je niet ook in NL bij de KNHB staat geregistreerd, geloof ik. Zowel de dames als de heren spelen redelijk op niveau (1a división). Het is een kleine club (SADUS) vlakbij het stadion van FC Betis. Er is hier een fantastisch waterkunstgrasveld, op 20 min fietsen van het centrum en is ook te bereiken met de bus.
Degene die over de teamindeling en trainingen enzo gaat is Alejandro García Álvarez (hij speelt zelf in het eerste) en is te bereiken op +34 637 088 491 (hij schijnt prima Engels te spreken) of te mailen.
**Mocht je verder nog informatie nodig hebben, laat het me weten!
Sinds 2 augustus ben ik weer in Nederland dus afspreken zit er voor mij voorlopig niet meer in, helaas. Als ik nog een leuke baan zou kunnen vinden in Sevilla, kom ik zeker terug. Dus mocht iemand iets weten; ik houd me aanbevolen!
Voor de gelukkigen die wel in Sevilla kunnen blijven; heel veel succes en geniet van al het moois daar!
Ja jammer dat Leontien weer terug is Gaat ze spijt van krijgen
Maar wij zijn er nog. Alles goed met iedereen?
Misschien leuk om eens wat af te spreken met z’n allen???
Maar weer een poging wagen…
Ik ben nog steeds hier in Sevilla en ben van plan om te blijven. Heb het gewoon ongelooflijk druk gehad met verhuizen, werk zoeken, de taal leren… simpelweg druk met ‘integreren’
Sorry voor mn radio-stilte! Druk met baan (jaja, zowaar!) en hockey! Maar ik zou t zeker leuk vinden om weer eens te meeten met zn allen! Iemand een voorstel???
Ik kan door de week meestal na 20.00u (behalve op dagen v training: ma., woe. en vrij.) en op zaterdagen meestal wel!
Hoe is het met jullie? Ik heb het, zoals sommigen van jullie al weten, voor elkaar gekregen terug te gaan naar Sevilla! :cheer: Per 31 maart kan ik daar mijn nieuwe huisje in. Tot die tijd nog even in Nederland. Ik ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat en wellicht zijn er nog nieuwe Nederlanders/Belgen bijgekomen?
Het lijkt mij hoog tijd voor een nieuwe reunión!
Ik kan alle avonden, weekenden en vrijdag ook overdag. De rest mogen jullie beslissen!
Ik weet niet of jullie nog steeds van plan zijn om nederlanders / belgen in Sevilla te zoeken. Ik woon hier al 15 jaar en ben zeer zeker op zoek om nederlanders te ontmoeten.
Nou super leuk. We zijn zaterdag de stad in gegaan om koninginnedag te vieren met een aantal Nederlandse meiden. Jammer anders had je meteen mee kunnen gaan als je dat leuk had gevonden
Maar misschien leuk als je er de volgende keer bij bent.
Ik zelf woon sinds april vorig jaar in Mairena del Aljarafe. Ben wel Spaans maar altijd in Nederland gewoond. Waar woon jij?
Bedankt voor de snelle reacties ! Ik woon in de stad, vlakbij Corte Inglés. Ik wil zeer zeker een keertje afspreken. Lijkt me echt gezellig. Ik heb wel 2 kinderen ben 38 jaar . Wat zijn jullie leeftijden ? Tot gauw !!
Ik hoop dat het zeker snel lekker weer wordt, wat een regen ! Ga jij ook naar de feria ? Heb je al vaak met die andere nederlanders afgesproken ? Ik weet eigenlijk niet hoeveel er zijn. Laat me maar weten wanneer je deze kant uit komt ( richting de stad ) dan spreken we wel af.
Ik ken 4 Nederlandse meiden. We wonen hier allemaal ongeveer een jaar. Sommigen iets langer. Leontien en ik wonen allebei in Mairena. Volgens gaan we morgen naar la Feria, maar er is nog niets concreets afgesproken. Ik laat je wat weten als het doorgaat. Ja… ligt een beetje aan het weer. Ik Vergeet soms hier op wereldwijzer te kijken. Heb je trouwens een spaanse man/vriend?
Ik heb al 17 jaar lang een spaanse vriend ondertussen mijn man. Mijn oudtse zoontje is 9 en de tweede ( ook een jongen ) is inmiddels 5 jaar. Dus heb in huis 3 spaanse mannen !!! Ik ga elk jaar veel naar de feria. Super gezellig. Ik moet even nog een beetje de week indelen om voor oppas enz. te zorgen voor de kids !
Werk je op moment ? Ik ben op moment thuis en ben veel op zoek naar werk maar het is echt een rot situatie in Spanje.