wat leuk om van je te horen! Ik ben 27, woon ondertussen zo´n 1,5 jaar in Sevilla met mn Spaanse vriend en heb sinds juli vorig jaar zowaar een baan gevonden hier in Sevilla!
Lijkt me superleuk om wat af te spreken! Ikzelf woon in Triana, dus dat ik lekker dichtbij. Toevallig staan we nu allemaal op het punt om een paar daagjes op pad te gaan (ik voor werk, de meiden voor vakantie:-)), maar laten we zsm meeten om een keer een drankje te drinken!
Hallo allemaal! Ik woon pas sinds een maandje in Sevilla en het lijkt me heel leuk om nederlanders te leren kennen hier! Ik woon zelf in Burguillos met me spaanse lover! Lijkt me súper leuk om gzellig een wijntje te drinken met jullie! Besitos Linda
Wat leuk om nog een Nederlander in sevilla!!! Hoe bevalt het in Sevilla?
Ik woon zelf in Mairena del Aljarafe sinds april 2010 met mijn Spaanse vriend. Ik ben zelf ook Spaans maar altijd in Nederland gewoond. Sarie, Rosalie en ik spreken regelmatig af. Leontien is helaas een paar weken geleden naar Barcelona verhuisd. Nou lijkt me super leuk om eens af te spreken. Ik zal je mijn e-mail geven is wat makkelijker dan via deze site. Groetjes Lita
leuk, nog een Nederlandse in Sevilla! Ik ben Sarie en zoals Lita al zei, meeten Lita, Rosalie en ik één keer in de zoveel tijd (doe je ook een keertje mee Natasha?). Dus bij deze ben je meer dan welkom om een keertje mee te gaan!
Wat is voor jou handig: in de stad afspreken? Of Triana of Mairena?
Zullen we kijken of we volgende week een drankje kunnen gaan doen?
Holaaa chicas wat leuk dat jullie allemaal zo snel hebben gereageerd! Ik heb jullie toegevoegd op msn! Ik heb nog geen werk dus kan iedere dag afspreken hahaha! Ik hoor wel wanneer het jullie schikt. Besitos
Nou volgende week kan… ik ben ook werkzoekende dus… Sarie wanneer komt jou uit?
Heb ook een halve afspraak met Lisa staan maar die kan dan ook mooi mee.
Wat is voor jou het makkelijkste Linda? Kom je met de auto of openbaar vervoer?
Natasja kom jij ook?
En Leontien, ook jij bent welkom hè? Ik weet dat je dit leest hahahaha.
Ligt een beetje aan de tijd hoe laat we afspreken. Of me vriend zet me af of ik kom met openbaar vervoer. Heb ik dat ook gelijk gehad. Ben hier nog niet met openbaar vervoer bekend. Maar moet er toch ooit van komen hahaha. Ik heb je toegevoegd op msn. Ik hoor t wel hoelaat, waar en wanneer. Groetjes Linda
Hola Linda, ik heb geen bericht gehad van MSN?? dus kan ook niet accepteren.
Wel op Windows live, maar dan zie ik je dus niet op msn???
Wat is jou e-mail? dan stuur ik jou ook een bericht via msn.
Bedrijf zoekt met onmiddelijke ingang een tijdelijke kracht (ong, 2 maanden). Je moet spaans en engels spreken en duits is een pré, verder vlug van begrip zijn en vooral enthousiast.
Interesse? Stuur me een privé berichtje evt samen met je CV