Er is voorgesteld om af en toe een bijeenkomst van nederlanders en belgen te houden die in Sevilla en omgeving wonen (tijdelijk of vast).
Daarvoor willen we eerst een inventaris maken van degenen die hier nu al wonen of in de toekomst naar Sevilla komen.
Als je interesse hebt dan gaarne je bericht hieronder.
Ik persoonlijk wil wel weer es een potje klaverjassen…:lol:
Hoi Corberana,
Damk je wel voor je reactie op ons bericht en voor de tip - bij deze, ik ben geinteresseerd in een gezellige bijeenkomst, al zal je helaas mijn klaverjaskennis weer even moeten bijspijkeren!
Groetjes, Margriet
ps - we hebben een prachtig onderkomen gevonden dat we huren vanaf volgende week, in de stad.
bedankt voor de tip over dit forum en bedankt voor het oppikken van mijn voorstel! Lijkt me erg leuk om te meeten met Nederlanders en Belgen hier in de stad! Ik woon hier in Sevilla sinds februari 2010, dus nog maar kort…
Eens kijken hoeveel enthousiastelingen we kunnen verzamelen!
Een meeting lijkt me een goed idee! Me apunto. Het lijkt me erg leuk om nieuwe
mensen in deze prachtige stad te leren kennen.
Ik woon nu precies 7 dagen in de stad Sevilla en midden in Triana. Het bevalt prima.
Klaverjassen zal ik ook moeten leren, boerenkool eten gaat me wel makkelijk af
Aangezien we 2 Trianeras hebben, lijkt het me voor de hand liggen om ergens af te spreken of in Triana in de buurt van Calle Betis of aan de overkant van het kanaal in de buurt van La Maestranza.
In ieder geval stel ik voor om na de Semana Santa af te spreken, bijvoorbeeld 10 april, alternatief 17 april.
We zouden kunnen afspreken op het terras van Hnos. Gomez aan de avda Menendez Pelayo, aan de kant van los Jardines de Murillo.
We gaan er van uit dat het mooi weer zal zijn
Ik heb nog een weekje te gaan in België en dan verhuis ik naar Sevilla.
Vanaf 16 april ben ik dus in Spanje…nieuw leven cheer
Als jullie al weten waar en wanneer jullie gaan afspreken, laat het dan weten. Ik zal dan ook van de partij zijn.
Voorlopig staat de afspraak voor 17 april om 17.00 uur.
Bij de Hnos Gomez, avda Menendez Pelayo aan de kant van los Jardines de Murillo.
Ik hoop dat je erbij kan zijn.
(Vanaf het Betis stadion is dat rechtdoor de Avda de las Palmeras af. Vervolgens voorbij Parque Mª Luisa rechtsaf en dan net voorbij het plein met standbeeld (man op paard) aan de linkerkant :biggrin:)
Sorry voor mn late reactie… Fantastisch plan en aangezien ik aangaf graag wat Nederlandse contacten op te doen in Sevilla, spijt het me jullie te moeten mededelen dat ik niet kan de 17e…
Ik blijk een hockeywedstrijd te hebben in Alcalá de Jaén en red het niet erbij te zijn…
Ben benieuwd naar jullie verhalen en zal er een volgende keer graag bij zijn!!!
Alvast veel plezier!
Sarie
P.S. Iemand anders soms geïnteresseerd in hockey hier in Sevilla?