Wie woont in Sevilla?

Ok, zaterdag staat.

Om 17.00 uur zien we elkaar bij de Hnos Gomez op het terras.

Voor degenen die niet kunnen: no hay que preocuparse, er komt vast en zeker een volgende keer.

Hola!

Van Lita (ook op dit forum) hoorde ik dat er een bijeenkomst zou zijn a.s. zaterdag. Ik woon sinds november 2009 in Mairena del Aljarafe en het lijkt
mij ook leuk om erbij te zijn. Met hoeveel mensen zijn we nu in totaal? Heeft iemand zijn telefoonnummer voor mij, mocht ik het niet kunnen vinden? (ik ben niet zo’n held in de weg vinden) Ik moet wel weer rond 19 uur weg maar 2 uurtjes is beter dan niets!

Hopelijk tot zaterdag!

Saludos,

Leontien

Hallo, ik ben erbij, tot zaterdag!

Groetjes,
Margriet

Hola Leontien,

Dit zijn (op dit moment) de aanwezigen:

Mags & Pat
Flordecana8
Leontien1979
Corberana
Art666 (nog niet 100% zeker)

Hnos Gomez is niet moeilijk te vinden (vandaar een beetje deze keus) ik zal via pm mijn telefoonnummer doorgeven.

El sabado nos vemos, cruzando los dedos que no llueve.

Hockey gaat niet door, dus bij deze ben ik er alsnog bij a.s. zaterdag, leuk!

Tot zaterdag allemaal!

Saludos, Sarie

Hockey afgelast?
Zeker vanwege het slechte weer…lol2

Nee hoor, geen zorgen, we waren met teveel, vandaar. Dan liever een drankje drinken met mijn ´paisanos´ haha. Tot morgen!

Hasta mañana

Door de sluiting van de luchthaven in belgië, kan ik helaas niet aanwezig zijn op de bijeenkomst zaterdag. Mijn vlucht van vandaag is geannuleerd en verplaatst naar nu zondag.
Pffffff… Nog twee dagen meer in België.
Hoop dat er snel een andere bijeenkomst wordt georganiseerd.
Have fun!!

Gracias

Ik had al zo´n donkerbruin vermoeden dat je in de problemen zou komen. Erg vervelend!
Ik hoop dat je zondag zonder verder oponthoud naar Sevilla kan komen.
Er komt zeker nog een bijeenkomst, don´t worry.

Suerte.

Hoewel de chanquetes met huevo frito y pimientos rojos niet helemaal in de smaak vielen (dames hier moet aan gewerkt worden…:lol:) was de eerste bijeenkomst een succes en voor herhaling vatbaar.

Ik persoonlijk vond het o.a. interessant om te vernemen wat de beweegredenen zijn van iedereen om in Sevilla te wonen.

De volgende keer, zoals besproken, is de aanhang ook welkom en hopen we ook op nieuwe gezichten, zoals Art666 (nog steeds gestrand?) en Lita (hopelijk heb jij geen problemen de 24ste).

Ik laat het voorstel voor een nieuwe datum aan jullie over.

Voor nu:

¡Buena Feria!

Hola a todos.

¿Hay ganas de reunirse?

A ver quien se apunta y cuando (y donde).

Hoi iedereen,

Goed idee Roland, iedereen was weg en druk, etc. maar we kunnen volgende week een keer meeten?
Ik kan het beste door de week.
Gewoon wat eten of andere activiteit. We kunnen afspreken bij de Puente de Triana.

Groetjes!! Rosalie

ps: heb het artikel over wonen in Spanje in de Volkskrant gezien, stond jouw naam er ineens onder, leuk!

Gracias Rosalie.

¿No parece que haya mucho animo para juntarse?

Even afwachten wie zich nog meer meldt?

Hallo iedereen!

Vanwege het lekkere weer vandaag zitten Lita en ik gezellig aan de koffie (uiteraard met koekje erbij :)). Wij vinden het ook leuk weer een keer te meeten, gaat Art dan ook mee? Volgende week komt ons ook prima uit, het liefst op vrijdag (dan is Lita er zeker, de andere dagen misschien niet). Zullen we dan rond 13 uur afspreken?
@Rosalie: had jij een bepaald restaurantje in gedachten bij Puente de Triana in de buurt?

Tot volgende week!

Groetjes,

Lita en Leontien

Om 13 uur? Alguna gente tienen que trabajar…
Ik kan vrijdags pas vanaf 17.00 uur.

Koffiekopje wel goed vasthouden anders vliegt ie nog weg.
Jemig wat een wind en regen!

Oh ja, dat was ik ff vergeten… Ik kan vrijdag niet meer vanáf 17:00 uur. Het weekend een optie? Dan kan ik in principe de hele dag.

PS we zaten veilig binnen natuurlijk!

¿Que tal este fin de semana?

Ik heb een klant die vanaf januari/februari 2011 een talencursus Spaans gaat doen in Sevilla en daarnaast wil hij graag hockeyen op niveau. Misschien dat jij, of iemand anders, een tip kan geven, hoe dit te regelen is.

Alvast bedankt,
Heleen Pelle

www.bureaubuitenland.nl