Wie wil zijn PADI duikbrevet halen?

Zijn er mensen die misschien geïnteresseerd zijn om hun Open Water Diver duikbrevet te halen in Egypte Hurghada? Ik ga er regelmatig naar toe, heb er gewoond en gewerkt als duikinstructeur PADI en ken er goed de weg.
Als een paar mensen dat leuk zou vinden, dan kan ik misschien voor wat korting zorgen bij een duikschool. Voordeel zou ook zijn dat je in Nederland alvast je theorie kan halen en dat scheelt weer 2 dagen theorie leren in Egypte. Je kunt de cursus dan in twee dagen doen en meteen beginnen met je praktijk in Egypte. En je krijgt les van een Nederlands sprekende instructeur.
Een Open Water Diver cursus kost je € 260 bij een 5 sterren PADI dive center. Een duikschool waar ik gewerkt heb. Zelf verdien ik er nauwelijks aan. Een paar procent als commissie van de duikschool.
Vraag gerust als je er meer over wilt weten,

Detamin.

Mag ik vragen waarom je dit aanbiedt als je er zelf nauwelijks beter van wordt? Ik krijg dan altijd argwaan :wink:

Als je eenmaal daar beneden geweest bent onder water, dan wil je anderen daar ook graag deelgenoot van maken, zo mooi is het.
:vak02:

hey Detamin,

ik ben op zoek naar een een duikcursus in egypte!
ik heb er algelopen juni een introduik gemaakt en de volgende dag ook nog met dolfijne gedoken! en vind het zo gaaf dat ik er op lange termijn me werk van wil maken.

dus ken jij me hier verder bij helpen?

met vriendelijke groet kevin