Duiken In Egypte

Hey allemaal

Ik ben een 18-jarige studente die deze zomer graag een een of twee weken zou willen gaan duiken in Egypte. Ik heb alleen twee probleempje: alleen naar egypte als meisje en verder ken ik niemand die zijn brevet heeft. Mocht je interesse hebben stuur dan een mailtje

Ook als iemand werk weet bij een duikcenter zou ik dat graag te weten komen.

Groetjes Kim

Ik zou graag met je meegaan
Maar ik heb het geld er niet voor helaas
Maar succes verder… ik zou btw wel naar Hurghada gaan als je wilt gaan duiken… wel de mooiste plek om te gan duiken… maar verder is er niks te doen

He Kim,

Kan jij al duiken?
Ik namelijk nog niet echt, heb in december op zanzibar wel een proefduik gemaakt.
Het lijkt me mooi om m’n PADI Open Water in Dahab te gaan halen, maar ik heb nog moeite om een reisgenoot te vinden en alleen gaan heb ik geen zin in.

Groetjes,
Jasper.

Hallo Jasper,

Ook ik wil dit jaar mijn PADI bemachtigen. In Nederland is dit ook mogelijk maar Egypte is inderdaad wel the place to be. Ik krijg ook niemand zo gek in mijn familie/kenniskring om mee te gaan.

Agendatechnisch komt het najaar bij mij in aanmerking om er ff tussenuit te piepen.

Laat ff weten of nog immer de intentie hebt om te gaan.

Gr…

Marco

Waneer ga je naar egypte. Mijn broertje wil ook gaan duiken heeft brevet open water en peack preformance.( 15 jaar. Hij moet met volwassene zwemmen maar duiken kan hij heef goed :lol: Op 19.,20 en 21 augustus zijn een van de dagen waneer hij wilt duiken. Wij zijn maar kort in hurghada omdat de rest rondreis is daarvoor op 18 augustus komen we uit cairo naar hurghada met de bus ik weet niet hoe lang dat duurd

voor goed duiken kijk op lumination-red-sea.com !!! veel plezier

kim wat is de bedoeling. moet je nog leren duiken en wil je dat ik denk het wel. als je nl al kon duiken dan weet je dat je gewoon naar een duikcentrum kunt gaan en daar tref je vaak wel een buddy. zoek een centrum op en ga leren duiken het is een hele mooie en leuke maar wel verslavende sport. wil je alleen een buddy ga dan eens naar www.duikforum.nl daar vind je er genoeg

suc6 en veel plezier