Duiken in Egypte half juli!

Hey!!

Ik (v, 23) ben van plan deze zomer (half juli) te gaan leren duiken in Egypte. Het lijkt me leuk om samen met een paar leeftijdsgenoten te gaan (m/v). Dus neem contact met me op als je gelijke plannen hebt!

Groeten Sanne

Hey sanne,

Ik(v 27) heb zelf ook zitten denken aan een duikvakantie in Egypte. Om mijn duikbrevet daar te gaan halen. Ik heb vakantie vanaf 31 juli. Ik ben ooit in hurgada geweest dus zat te denken aan sharm el sheikh.

liefs Anouk

Ha Anouk,

Leuk dat je interesse hebt! Ik zit echter helaas wel vast aan half juli (vertrekdatum 13 of 17 juli). Ik weet niet of er voor jou mogelijkheden zijn om dan te gaan? Zijn er nog andere mensen die al heel lang willen leren duiken en dat deze zomer eindelijk gaan doen?!

Groetjes Sanne

Hoi Sanne en Anouk,

Klinkt leuk, duiken in Egypte! Ik zou zelf ook heel graag m’n duikbrevet willen halen deze zomer, maar heb zelf nog geen concrete plannen over waar, wanneer, hoelang etc. Hebben jullie wel al echt wat concrete plannen of dingen op het oog, zoals hoelang jullie daar bijvoorbeeld willen blijven, verblijf, de kosten e.d.? Ben benieuwd!

Groetjes, Esra

Hoi hoi

Ik zit echt gebonden aan de 31e van juli, dan ben ik pas vrij helaas. Ik heb nog niets geboekt en nog geen concrete plannen.
groetjes Anouk

Hallo iedereen,
Een goedkoop alternatief voor Sjarmelsjeikh en Hurgada is Dahab. Letterlijk nog niet half zo duur, en voor duiken ook prachtig. Zeker wanneer je nog geen brevet hebt en dus veel met je les bezig bent is dit een veel interessantere optie als je het mij vraagt. Ook heeeeel relaxed atmosfeertje. En als je het echt niet laten kan, de duikscholen in Dahab organiseren trips naar Sharm voor vrij weinig geld.

Gr.

hoi hoi

Ik haak af voor deze zomer. Toch andere plannen gemaakt.
succes en veel plezier!

groetjes Anouk

Hoi Sanne,

wil je nog steeds gaan?

Jouw vertrekdatum komt mij heel goed uit!!

Zelf ben ik 23 jaar. Zou eerst met een vriendin op vakantie gaan, maar nu krijgt ze opeens geen vrij meer:mad:

Mail me maar op [EMAIL=“solangeslavenburg@hotmail.com”]solangeslavenburg@hotmail.com

Groetjes!

Hey,

Ik heb inmiddels ook andere plannen deze zomer, waardoor het duiken weer wordt opgeschoven.

Groeten Sanne